لولا زلقمه
رییس انجمن بین المللی روابط عمومی
وی یک متخصص روابطعمومی و بازاریابی با 40 سال سابقه است که در زمینه تبلیغات، بازاریابی، پردازش دادهها و مبارزه در راه اطلاع رسانی فعالیت میکند.
وی بنیانگذار و رئیس شرکت معتبر تحقیقات بازاریابی خصوصی روابط عمومیمصر است.
تجربه ثابت شده او و شبکه گسترده ارتباطات وی، او را به انتخاب اول برای شرکتهای چند ملیتی فعال در مصر تبدیل کرده است.
تجربه او در زمینه تحقیقات کمیو کیفی از طریق گروههای متمرکز، مصاحبهها، ارزیابی محصولات، مطالعات و ارزشیابی قابل ملاحظه است.
همچنین استعداد عالی در امر تحلیل گزارش در خصوص تفسیر دادهها و تهیه استراتژیهای معنادار برای مشتریان بین المللی یا محلی از تواناییهای وی هستند.
وی همچنین با مدیران ارشد دولتی، وزرا، مدیران روزنامهها و رسانهها در مصر، روابط نزدیکی داشت. او همچنین ارتباطات بین المللی گسترده ای در اروپا و آمریکا و خاورمیانه دارد.
در زمینه آموزش:
کالج آمریکایی دختران (کالج Ramses فعلی)
دوره تحقیقات بازاریابی پیشرفته با موسسه Burke- سینسیناتی آمریکا.
تجربیات تخصصی:
2000: استاد پاره وقت، دانشگاه بین المللی مصر- تدریس رشته روابط عمومیبرای دانشجویان دوره کارشناسی
89-1986: استاد پاره وقت، دانشگاه آمریکایی قاهره، تدریس دو رشته 315 و 415 روابط عمومیو تبلیغات پیشرفته
89-1986: منصوب شده توسط انجمن بین المللی تبلیغات به عنوان یکی از مربیان مدرک IAA (دوره کارشناسی ارشد) که در دانشگاه آمریکایی قاهره اعطا میشود.
از 1982 تا کنون: رییس و مدیر تحقیقات و روابط عمومیRada، بازاریابی و ارتباطات برای مشتریان محلی و بین المللی شامل….
انجام تحقیقات بازاریابی و آماده سازی ارزیابیهای گسترده و گزارشها، هماهنگی ارتباطات رسانه ای و اجرای رقابتهای تبلیغاتی؛ آماده سازی و برنامه ریزی رقابت افزایش سرمایه گذاری برای وزارت امور خارجه مصر؛ مدیریت روابط سطح عالی با مشتریان و مراجعین و مذاکره برای کار گروهی و تنظیم قرارداد با مشتریان.
82-1962: تشکیل آژانس تبلیغاتی رادا رئیسو مدیر عامل آن. تنها آژانس تبلیغاتی در بخش خصوصی در یک اقتصاد دولتی، جایی که قراداد شرکتهای خصوصی ممنوع بود.
رقابتهای تبلیغاتی توسعه یافته برای مشتریان بین المللی که از قابلیتهای مصر برای شناساندن گسترده تر خاورمیانه استفاده کردند.
مدیریت بخش حسابداری شرکت Proctor و Gamble از سال 1962 تا 1967 زمانی که شرکت ملی اعلام شد.
از 1975 تا 1982 به عنوان طراح رقابتهای تبلیغاتی برای شرکتهای چند ملیتی که بعد از سیاست گرهای باز وارد مصر شدند.
انتصابها در سازمانهای دولتی و خصوصی
• عضو انجمن بین المللی روابط عمومی(ایپرا) (هیات مدیره) و منتخب به عنوان رئیس برای سال 2006.
• نایب رییس IAA از 1996 تا 1998.
• عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی آمریکا در مصر از 1992 تا 1994
• رئیس کمیته بازاریابی اتاق بازرگانی آمریکا در مصر از 1992 تا 1996.
• نایب رییس خاورمیانه و آفریقا در انجمن IAA از 1990 تا 1992.
• عضو هیات اجرایی نشست بین المللی اقتصاد از 1998 تا کنون.
• عضو منتخب هیات بین المللی نظرسنجی گالوپ در سال 2002 برای 2 سال.
• عضو هیات مدیره در انجمن بین المللی تبلیغات IAA در آمریکا از 1986 تا کنون.
افتخارات:
• مدال لیاقت، انجمن بین المللی تبلیغات، شیکاگو 1986.
• این مدال در هر 2 سال یک بار در کنگره جهانی IAA برای فعالیتهای برجسته در خصوص صنعت تبلیغات اعطا میشود. این مدال تنها به 10 نفر منتخب از سراسر جهان داده میشود.
• گواهی کیفیت کار عالی: انجمن بین المللی روابط عمومی، سال 1993.
• منتخب به عنوان یکی از 50 زن کارآفرین برجسته جهان در زمینه شرکتهای اقتصادی به وسیله گروه Star که IBM و مجله Fortune حامیان مالی آن هستند. در اول مه سال 1998.
• دریافت جایزه Samir Fores در کنگره انجمن بین المللی تبلیغات در قاهره.
• ماه مه 1998 به دلیل تشکر از فعالیتهای برجسته برای IAA انجمن بین المللی تبلیغات.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چهارمین “نشست روز جهانی روابطعمومی” از منظر تصویر
79 بازدید
-
مانیفست روز جهانی روابطعمومی در ایران
93 بازدید
-
چهارمین نشست روز جهانی روابطعمومی در ایران برگزار میشود
84 بازدید
-
فراخوان بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران – ۱۴۰۳
209 بازدید
-
فراخوان مقاله بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
100 بازدید
-
مشاغل روابطعمومی دستگاههای اجرایی ابلاغ شد
123 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید