رییس انجمن بین المللی روابط عمومی
وی یک متخصص روابطعمومی و بازاریابی با 40 سال سابقه است که در زمینه تبلیغات، بازاریابی، پردازش داده ها و مبارزه در راه اطلاع رسانی فعالیت می کند.
وی بنیانگذار و رئیس شرکت معتبر تحقیقات بازاریابی خصوصی روابط عمومی مصر است.
تجربه ثابت شده او و شبکه گسترده ارتباطات وی، او را به انتخاب اول برای شرکت های چند ملیتی فعال در مصر تبدیل کرده است.
تجربه او در زمینه تحقیقات کمی و کیفی از طریق گروه های متمرکز، مصاحبه ها، ارزیابی محصولات، مطالعات و ارزشیابی قابل ملاحظه است.
همچنین استعداد عالی در امر تحلیل گزارش در خصوص تفسیر داده ها و تهیه استراتژی های معنادار برای مشتریان بین المللی یا محلی از توانایی های وی هستند.
وی همچنین با مدیران ارشد دولتی، وزرا، مدیران روزنامه ها و رسانه ها در مصر، روابط نزدیکی داشت. او همچنین ارتباطات بین المللی گسترده ای در اروپا و آمریکا و خاورمیانه دارد.
در زمینه آموزش:
کالج آمریکایی دختران (کالج Ramses فعلی)
دوره تحقیقات بازاریابی پیشرفته با موسسه Burke- سینسیناتی آمریکا.
تجربیات تخصصی:
2000: استاد پاره وقت، دانشگاه بین المللی مصر- تدریس رشته روابط عمومی برای دانشجویان دوره کارشناسی
89-1986: استاد پاره وقت، دانشگاه آمریکایی قاهره، تدریس دو رشته 315 و 415 روابط عمومی و تبلیغات پیشرفته
89-1986: منصوب شده توسط انجمن بین المللی تبلیغات به عنوان یکی از مربیان مدرک IAA (دوره کارشناسی ارشد) که در دانشگاه آمریکایی قاهره اعطا می شود.
از 1982 تا کنون: رییس و مدیر تحقیقات و روابط عمومی Rada، بازاریابی و ارتباطات برای مشتریان محلی و بین المللی شامل….
انجام تحقیقات بازاریابی و آماده سازی ارزیابی های گسترده و گزارش ها، هماهنگی ارتباطات رسانه ای و اجرای رقابت های تبلیغاتی؛ آماده سازی و برنامه ریزی رقابت افزایش سرمایه گذاری برای وزارت امور خارجه مصر؛ مدیریت روابط سطح عالی با مشتریان و مراجعین و مذاکره برای کار گروهی و تنظیم قرارداد با مشتریان.
82-1962: تشکیل آژانس تبلیغاتی رادا رئیسو مدیر عامل آن. تنها آژانس تبلیغاتی در بخش خصوصی در یک اقتصاد دولتی، جایی که قراداد شرکت های خصوصی ممنوع بود.
رقابت های تبلیغاتی توسعه یافته برای مشتریان بین المللی که از قابلیت های مصر برای شناساندن گسترده تر خاورمیانه استفاده کردند.
مدیریت بخش حسابداری شرکت Proctor و Gamble از سال 1962 تا 1967 زمانی که شرکت ملی اعلام شد.
از 1975 تا 1982 به عنوان طراح رقابت های تبلیغاتی برای شرکت های چند ملیتی که بعد از سیاست گرهای باز وارد مصر شدند.
انتصاب ها در سازمان های دولتی و خصوصی
• عضو انجمن بین المللی روابط عمومی (ایپرا) (هیات مدیره) و منتخب به عنوان رئیس برای سال 2006.
• نایب رییس IAA از 1996 تا 1998.
• عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی آمریکا در مصر از 1992 تا 1994
• رئیس کمیته بازاریابی اتاق بازرگانی آمریکا در مصر از 1992 تا 1996.
• نایب رییس خاورمیانه و آفریقا در انجمن IAA از 1990 تا 1992.
• عضو هیات اجرایی نشست بین المللی اقتصاد از 1998 تا کنون.
• عضو منتخب هیات بین المللی نظرسنجی گالوپ در سال 2002 برای 2 سال.
• عضو هیات مدیره در انجمن بین المللی تبلیغات IAA در آمریکا از 1986 تا کنون.
افتخارات:
• مدال لیاقت، انجمن بین المللی تبلیغات، شیکاگو 1986.
• این مدال در هر 2 سال یک بار در کنگره جهانی IAA برای فعالیت های برجسته در خصوص صنعت تبلیغات اعطا می شود. این مدال تنها به 10 نفر منتخب از سراسر جهان داده می شود.
• گواهی کیفیت کار عالی: انجمن بین المللی روابط عمومی، سال 1993.
• منتخب به عنوان یکی از 50 زن کارآفرین برجسته جهان در زمینه شرکت های اقتصادی به وسیله گروه Star که IBM و مجله Fortune حامیان مالی آن هستند. در اول مه سال 1998.
• دریافت جایزه Samir Fores در کنگره انجمن بین المللی تبلیغات در قاهره.
• ماه مه 1998 به دلیل تشکر از فعالیت های برجسته برای IAA انجمن بین المللی تبلیغات.