جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

چهاردهمين كنگره جهانی انجمن روابط‌عمومی

4 مرداد 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
تاریخ روابط‌عمومی
99 بازدید

پس از آكه حرفه روابط‌عمومی در نيمه اول قرن بيستم به تدريج در موسسه‌هاي، بخش خصوصي و دولتي، ابتدا در امريكا و سپس در كشورهاي مختلف اروپايي، بوجود آمد، دست اندركاران، مدرسان، پژوهشگران، كارگزاران و صاحبان علاقه و منافع در اين رشته براي مبادله تجارب، اعتلاي كمي و كيفي كارهاي روابط‌عمومی، بالا بردن سطح آموزش‌هاي آن و دفاع از علاقه‌ها و منافع اين حرفه اقدام به تاسيس انجمن‌هاي ملي، منطقه اي، قاره اي و جهاني نمودند.

نخستين انجمن روابط‌عمومی‌در ايالات متحده امريكا به سال 1948 تشكيل گرديد، و به دنبال آن انجمن‌هاي مشابهي با اهداف مشابه در ديگر كشورهاي صنعتي تاسيس شد.

در سال 1949 باتلاش انجمن‌هاي ملي كشورهاي صنعتي و افراد علاقه مند و صاحب منافع «انجمن بین المللی روابط‌عمومی» تشكيل شد كه مشاور تخصصي رشته خود در شوراي اقتصادي و اجتماعي سازمان ملل متحد مي باشد.

اين انجمن هر سه سال يك بار اقدام به برگزاري يك كنگره جهاني روابط‌عمومی‌جهت بررسي مسايل اين رشته، از ميان برداشتن مشكلات و موانع ، كمك به پيشرفت آن و تعيين روندها و جهت‌ها فعاليت آينده آن مي نمايد و از اشخاص حقيقي و نهادهاي تخصصي براي شركت در اين كنگره دعوت به عمل مي آورد.

آخرين اجلاس جهاني انجمن در آوريل 1994 در كشور اروگوئه تشكيل شد. در صبح روز 12 آوريل كنگره جهاني روابط‌عمومی‌رسماً از سوي پرزيدنت لوييس البرتولاسال رييس جمهور كشور ميزبان، در شهر «پونتادلست» (P u n t a D el Este) افتتاح گرديد. رييس جمهوري اروگوئه در سخنراني افتتاحيه خود بر نقش با اهميت روابط‌عمومی‌در پيشرفت كشور و پيشبرد مسايل انساني و توسعه اقتصادي و اجتماعي جوامع تاكيد كرد. شعار كنگره سيزدهم انجمن جهاني «مشاركت در اجتماع: روابط‌عمومی‌به عنوان مسئوليت همگاني» انتخاب شد.

پس از جلسه افتتاحيه، پروفسور رومن پرزسناك (Roman Perez Senac)  استاد و مدرس مشهور گرفت و استادان، پژوهشگران و كارگزاران روابط‌عمومی‌شركت كننده از سراسر جهان به ارائه مقالات خود و بحث موضوع مورد بحث روز دوم كنگره «روابط‌عمومی، مشاركت، مسئوليت پاسخگويي» بود رياست جلسه‌ها روز دوم به عهده رونالد شيد سانتاندر (Ronald Shield Santander) معاون فدراسيون روابط‌عمومی‌انترامريكن بود. در اين روز در زمينه «روابط‌عمومی‌و گفت و گوهاي اجتماعي: مسئوليت‌هاي مشترك » بحث و تبادل نظر به عمل آيد. در بعد از ظهر روز دوم پله ( فوتباليست مشهور امريكاي لاتين) پيرامون روابط‌عمومی‌و تعميم ورزش و سلامت جامعه صحبت كرد.

به سبب اهميت حفظ محيط زيست موضوعات صبح روز سوم كنگره جهاني روابط‌عمومی‌به اين موضوع پر اهميت پرداخت. عنوان موضوعات مورد بحث عبارت بودند از: «روابط‌عمومی، توسعه پايدار و ارتباطات اجتماعي»، «روابط‌عمومی‌و سازمان حفظ محيط زيست جهاني».

در بعد از ظهر روز سوم اين مسايل مورد بحث قرار گرفت: «رسانه‌ها و مسئوليت‌هاي همگاني آنها»، «گروه‌هاي مدافع اجتماعي و مسئوليت‌هاي همگاني آن‌ها»، ‌«دفاتر خصوصي مشاوره روابط‌عمومی»، «تحولات روابط‌عمومی‌و مشكلات آن».

در روز چهارم مقالاتي پيرامون «رضايت مصرف كنندگان و كيفيت در روابط‌عمومی»‌، «به سوي معيارهاي كيفي جهاني براي روابط‌عمومی» و «روش‌هاي اندازه گيري كيفي فعاليت‌هاي روابط‌عمومی» خوانده و مباحثاتي در اين زمينه مطرح شد.

در فاصلة برگزاري جلسه‌ها كنگره كميته‌هاي كارشناسي و جلسه‌ها ي فرعي نيز در مقوله‌هاي مختلف روابط‌عمومی‌تشكيل گرديد و به شدت فعال بود. جالب است بدانيم كه يك روز پيش از تشكيل اين كنگره گردهمايي استادان روابط‌عمومی‌سراسر جهان نيز در كنار آن تشكيل شد و مدرسان و استادان اين رشته از چهار گوشه جهان براي بالا بردن سطح كيفي و كمي آموزش اين رشته به مبادله تجارب خويش پرداختند.

قرار است با همكاري روابط‌عمومی‌دفتر مطالعات سياسي و بين المللي وزارت امور خارجه مقالات، گزارش‌ها و اخبار سيزدهمين كنگره جهاني انجمن جهاني روابط‌عمومی‌فراهم شود تا به صورت ويژه نامه اي براي آگاهي علاقه مندان اين رشته انتشار يابد.

برچسب ها: انجمن جهانی روابط‌عمومیچهاردهمين كنگره جهانی انجمن روابط‌عمومیكنگره جهانی انجمن روابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    23 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    99 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    33 بازدید

  • روز جهانی روابط‌عمومی: فرصتی برای مرور گذشته و پیش‌بینی آینده

    14 بازدید

  • روز جهانی روابط‌عمومی

    20 بازدید

  • روز جهانی آزادی مطبوعات

    28 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی برگزار شد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت