جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

چه بایدکردهای “روابط‌عمومی دولتی” در ایران

26 شهریور 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
انتشارات ، رویدادها ، کتب
82 بازدید

کتاب «روابط‌عمومی‌دولتی» اثری از مهدی باقریان،‌هادی کمرئی و محد حمدان بن‌حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی‌بر ویترین کتابفروشی‌ها نشست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، موضوع اصلی این کتاب درباره حرفه روابط‌‏عمومی‌در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران، همچنین عوامل موثر در رشد و عناصر تشکیل‌دهنده آن است، عوامل عمومی‌که سبب تقویت حرفه روابط‏ عمومی‌در دولت می‌شود نیز موضوع دیگری است که در این کتاب بررسی می‌شود.

این کتاب با زبانی ساده به همراه راهنمایی‌های کاربردی و علمی، با ارایه تصویری نسبتا کامل از تاریخ روابط‌عمومی‌کشور و بررسی ساختارهای روابط‌عمومی‌در دوره‌های مختلف، به برداشت و درک شاغلان روابط‌عمومی‌از روابط‌عمومی‌دولتی کمک می‌کند.

این کتاب در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است، در بخش نخست و فصل اول این کتاب، زمینه‌های مطالعه روابط ‏عمومی‌دولتی در کشوهای ایران باستان، مصر، عراق، یونان باستان، روم، هندوستان، بریتانیا و آمریکا، همچنین نقش برخی الگوها و شخصیت‌‏های اثرگذار مانند کوروش کبیر، هرودوت، اسکندرکبیر، آسوکا، صلاح‌الدین ایوبی، کنفوسیوس، مهاتما گاندی و امام خمینی (ره) به همراه عامل تبلیغات مذهبی در روابط ‏عمومی‌دولتی بررسی شده است.

دومین فصل کتاب نیز به موضوع مفاهیم و تعاریف روابط‌عمومی‌دولتی، جایگاه روابط ‏عمومی‌در سازمان‌های دولتی، سهم روابط‌عمومی‌در سطوح مختلف سازمان‌های دولتی، نقش متخصصان روابط‌عمومی‌در سازمان‌‏های دولتی، مهارت‌های متخصصان روابط ‏عمومی‌دولتی اختصاص دارد.

نگاهی به نقش روابط ‏عمومی‌دولتی، عوامل متمایز فعالیت‌های روابط ‏عمومی‌دولتی، سیاست و رسانه‌ها، نیاز فزاینده به روابط ‏‌عمومی‌دولتی، افزایش شهرنشینی، افزایش پیچیدگی جامعه و دولت، افزایش حرکت و جابه‌جایی، افزایش خواسته‌های شهروندان، مخاطبان اصلی روابط ‏عمومی‌دولتی و روابط‏ عمومی‌مؤثر نیز از دیگر موضوع‌هایی است که در این کتاب بررسی شده است.

در سومین فصل کتاب نیز نظریه‌های روابط‏ عمومی‌دولتی مانند نظریه‌های ترغیب، انگیزش و رفتار، ارتباطات، سازماندهی و ارتباطات سازمانی و گرونیگ و‌هانت به صورت تشریحی معرفی شده‌اند. نگاهی به الگوی تبلیغ یا کارگزاری مطبوعاتی، خاستگاه شیوه‎های ارتباطی در ایران، شکل‌گیری روابط ‏عمومی‌نوین در ایران و دوره‎های رشد و تعالی روابط عمومی‌در ایران نیز در مباحث این فصل گنجانده شده است.
مباحثی درباره وظایف روابط‏ عمومی‌دولتی را می‌توان در چهارمین فصل این کتاب مطالعه کرد. اهداف روابط ‏عمومی‌دولتی، فعالیت‌های جاری روابط‏ عمومی‌دولتی، مدیریت نوآوری و خلاقیت، مدیریت روابط با دولت، مدیریت تبلیغات دولتی، مدیریت ارتباطات درون سازمانی و مدیریت روابط ‏عمومی‌یکپارچه نیز در این فصل قرار داده شده است.

در دومین بخش این کتاب نیز فصول پنجم تا هشتم گنجانده شده است. در فصل پنجم که درباره قدمت روابط ‏عمومی‌دولتی در ایران است، تاریخ اجمالی روابط ‏عمومی‌در جهان، روابط ‏عمومی‌در ایران باستان، روابط ‏عمومی‌در دوره ساسانیان، انجمن مغان؛ آغازگر روابط ‏عمومی‌علمی‌در ایران، روابط ‏عمومی‌در دوره پهلوی و روابط ‏عمومی‌پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌بیان شده‌اند.

همچنین در فصل ششم کتاب، سطوح روابط ‏عمومی‌دولتی در ایران به صورت فرانگر آمده است، موضوع‌هایی مانند روابط ‏عمومی‌جهانی، دیپلماسی عمومی، سازمان‌های غیر دولتی، سازمان‌های روابط‏عمومی‌خارجی، مبارزه اطلاعاتی و جنگ نرم، روابط عمومی‌در سطح ملی و قوه مجریه در این بخش گنجانده شده‌اند.

در فصل هفتم و هشتم نیز ساختار روابط ‏عمومی‌دولتی در ایران به همراه عملیات و وظایف کلی روابط ‏عمومی‌دولتی، جایگاه روابط ‏عمومی‌در سازمان‌های دولتی قبل از انقلاب اسلامی، شرح وظایف پیشنهادی هماهنگ درباره‌ روابط ‏عمومی‌ها و شرح کلی وظایف روابط ‏عمومی‌دولتی در ایران شامل فعالیت ‏های مدیریتی، فعالیت‎های مشاوره‎ای و مطالعات و تحقیقات و ارتباطات رسانه‌ای قرار داده شده است.

کتاب «روابط عمومی‌دولتی» در دو جلد، قطع وزیری، از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی‌منتشر شده است.

لینک خرید كتاب: http://kpri.ir/?p=6861

برچسب ها: روابط‌عمومی دولتی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی

    20 بازدید

  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    5 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    20 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    14 بازدید

  • گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

    62 بازدید

  • سخنرانی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی

    32 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت