کارگاه آموزشی و کاربردی “کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” برگزار شد

کارگاه آموزشی و کاربردی “کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی” در بخش جنبی “بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران “با حضور جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه، امروز هشتم اسفندماه در مرکز همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

در این کارگاه که با تدریس دکتر علی شاکر، دکترای علوم ارتباطات و فعال رسانه‌ای، برگزار شد، مباحث مختلفی حول محور کاربرد هوش مصنوعی در حوزه روابط‌عمومی به بحث و گفتگو گذاشته شد.

شاکر در ابتدای این کارگاه به معرفی هوش مصنوعی و انواع آن پرداخت و سپس کاربردهای این فناوری نوین در حوزه روابط‌عمومی را تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه هوش مصنوعی می‌تواند به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای ارتقای کارایی و اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی مورداستفاده قرار گیرد، به برخی از مهم‌ترین کاربردهای هوش مصنوعی در این حوزه اشاره کرد.

در ادامه این کارگاه، علی شاکر به بحث درباره “مهندسی پرامپت” و کاربرد آن در تولید محتوای خلاقانه و جذاب پرداخت. وی با اشاره به اینکه مهندسی پرامپت به معنای طراحی و تدوین پرامپت های دقیق و هدفمند به‌منظور تولید محتوای متناسب با نیازها و مخاطبان است، به ارائه نکاتی در خصوص نحوه استفاده از این تکنیک برای تولید محتوای خلاقانه و جذاب پرداخت.

شایان‌ذکر است که در پایان این کارگاه، فرصتی برای پرسش‌وپاسخ و تبادل نظر بین شرکت‌کنندگان و مدرس کارگاه فراهم شد.

کزارش کامل کارگاه به‌زودی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *