شاید فکر کنید که زمان استفاده از بسترهای آفلاین گذشته و شما هر هدفی که در اجرای کمپین روابطعمومی داشته باشید، میتوانید با استفاده از ابزارهای آنلاین به آنها دست پیدا کنید. اما هنوز هم این روشها بسیار کارآمد هستند و برای کسب اعتبار برند شما بسیار حیاتی هستند و بهتر است بخشی از بودجه کمپین روابطعمومی خود را به بستر آنلاین اختصاص دهید. اما این نکته قابل چشم پوشی نیست که معمولا هزینههای اجرای کمپین در فضای آفلاین به طرز چشمگیری نسبت به فضای انلاین بالاتر است.
رویدادها
رویدادها تخصصی یکی از بهترین راهها برای اجرای کمپینهای روابطعمومی به خصوص برای کسب و کارهای B2B است، با شرکت در رویدادها میتوانید آگاهی نسبت به برند خود را بالا ببرید و مشتریان جدید را جذب کنید.
نشریات
در گذشته وقتی صحبت از روابطعمومی میشد، اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد خطور میکرد، انتشار بیانیهها شرکتها در نشریات بود.
امروزه همچنان این روش محبوب است، چرا که یک راه رسمی و متداول برای رساندن پیام شرکت به مخاطبان بسیار است.
اگر میخواهید پیامی را فقط به گروه خاصی از افراد منتقل کنید، می توانید از نشریات تخصصیتر استفاده کنید.
تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی در بسیاری از کمپینهای بازاریابی نقش موثری دارد و به خصوص در مرحله ایجاد آگاهی نسبت به برند استفاده از آن ناگزیر به نظر میرسد. برای پیشبرد اهداف کمپینهای روابطعمومی نیز میتوان به خوبی از تبلیغات محیطی کمک گرفت.
منبع: novinmarketing