کمپین PR در بستر آفلاین
شاید فکر کنید که زمان استفاده از بسترهای آفلاین گذشته و شما هر هدفی که در اجرای کمپین روابطعمومیداشته باشید، میتوانید با استفاده از ابزارهای آنلاین به آنها دست پیدا کنید. اما هنوز هم این روشها بسیار کارآمد هستند و برای کسب اعتبار برند شما بسیار حیاتی هستند و بهتر است بخشی از بودجه کمپین روابطعمومیخود را به بستر آنلاین اختصاص دهید. اما این نکته قابل چشم پوشی نیست که معمولا هزینههای اجرای کمپین در فضای آفلاین به طرز چشمگیری نسبت به فضای انلاین بالاتر است.
رویدادها
رویدادها تخصصی یکی از بهترین راهها برای اجرای کمپینهای روابطعمومیبه خصوص برای کسب و کارهای B2B است، با شرکت در رویدادها میتوانید آگاهی نسبت به برند خود را بالا ببرید و مشتریان جدید را جذب کنید.
نشریات
در گذشته وقتی صحبت از روابطعمومیمیشد، اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد خطور میکرد، انتشار بیانیهها شرکتها در نشریات بود.
امروزه همچنان این روش محبوب است، چرا که یک راه رسمیو متداول برای رساندن پیام شرکت به مخاطبان بسیار است.
اگر میخواهید پیامیرا فقط به گروه خاصی از افراد منتقل کنید، میتوانید از نشریات تخصصیتر استفاده کنید.
تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی در بسیاری از کمپینهای بازاریابی نقش موثری دارد و به خصوص در مرحله ایجاد آگاهی نسبت به برند استفاده از آن ناگزیر به نظر میرسد. برای پیشبرد اهداف کمپینهای روابطعمومینیز میتوان به خوبی از تبلیغات محیطی کمک گرفت.
منبع: novinmarketing
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی
30 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
77 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
67 بازدید
-
سال نو، روابطعمومی نو: عزم ملی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در ایران
80 بازدید
-
پنج درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
75 بازدید
-
12 گام برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای روابطعمومی در سال جدید
68 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید