کمپین PR در بستر آفلاین
شاید فکر کنید که زمان استفاده از بسترهای آفلاین گذشته و شما هر هدفی که در اجرای کمپین روابطعمومیداشته باشید، میتوانید با استفاده از ابزارهای آنلاین به آنها دست پیدا کنید. اما هنوز هم این روشها بسیار کارآمد هستند و برای کسب اعتبار برند شما بسیار حیاتی هستند و بهتر است بخشی از بودجه کمپین روابطعمومیخود را به بستر آنلاین اختصاص دهید. اما این نکته قابل چشم پوشی نیست که معمولا هزینههای اجرای کمپین در فضای آفلاین به طرز چشمگیری نسبت به فضای انلاین بالاتر است.
رویدادها
رویدادها تخصصی یکی از بهترین راهها برای اجرای کمپینهای روابطعمومیبه خصوص برای کسب و کارهای B2B است، با شرکت در رویدادها میتوانید آگاهی نسبت به برند خود را بالا ببرید و مشتریان جدید را جذب کنید.
نشریات
در گذشته وقتی صحبت از روابطعمومیمیشد، اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد خطور میکرد، انتشار بیانیهها شرکتها در نشریات بود.
امروزه همچنان این روش محبوب است، چرا که یک راه رسمیو متداول برای رساندن پیام شرکت به مخاطبان بسیار است.
اگر میخواهید پیامیرا فقط به گروه خاصی از افراد منتقل کنید، میتوانید از نشریات تخصصیتر استفاده کنید.
تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی در بسیاری از کمپینهای بازاریابی نقش موثری دارد و به خصوص در مرحله ایجاد آگاهی نسبت به برند استفاده از آن ناگزیر به نظر میرسد. برای پیشبرد اهداف کمپینهای روابطعمومینیز میتوان به خوبی از تبلیغات محیطی کمک گرفت.
منبع: novinmarketing
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابطعمومی برگزار شد
33 بازدید
-
اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
31 بازدید
-
در یک پژوهش ارایه شد: چالشهای ارتباطی بین رسانههای جمعی و روابطعمومی سازمانها
46 بازدید
-
روابطعمومی؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز
80 بازدید
-
روز جهانی روابطعمومی
45 بازدید
-
روز جهانی آزادی مطبوعات
79 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید