جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

گزارش برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

2 فروردین 1401
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
تاریخ روابط‌عمومی ، جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی ، رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده ، فعالیت‌های آموزشی موسسه کارگزار روابط‌عمومی
36 بازدید

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی‌ایران (شارا)– آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور «محمدرضا صادق» مشاور رسانه ای رییس جمهوری، «احمد مسجدجامعی» رییس شورای شهر تهران، «محمد خدادای» مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی‌و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط عمومی‌عصر روز دوشنبه دوم تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات هتل بزرگ ارم به همت انجمن متخصصان روابط عمومی‌و با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی‌برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی‌ایران- شارا، دکتر «محمدرضا صادق» مشاور رسانه ای رییس جمهور در این مراسم با اشاره به اینکه نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی، بنایی بر الگوسازی در روابط عمومی‌ها است، اظهار داشت:” امروز این جشنواره با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و ایجاد میدان رقابت بین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف، توانسته بنایی بر الگوسازی در روابط عمومی‌ها باشد.”
مشاور رسانه ای رییس جمهور تصریح کرد:” بخشی از مشکلات پیش آمده برای روابط عمومی‌در سال‌های گذشته که مانع پیشرفت آنها شده است، به انتظار صرف دستگاه‌ها از روابط عمومی‌برای تبلیغ و برجسته‌سازی فعالیت‌های دستگاه‌ها برمی‌گردد.”

وی با اشاره به حضور مردم در انتخابات سال گذشته گفت:” حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری در سال گذشته نشانه ی روی آوردن مردم به گفتمان اعتدال وبیزاری از تبلیغات همه جانبه و یکسویه است.”

مشاور رسانه ای رییس جمهور با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید راه اعتدال را در عملکرد خود پیش بگیرند، عنوان کرد:” هنگامی‌روابط عمومی‌می‌تواند به وظیفه خود یعنی برقراری ارتباط دو سویه عمل کند که عملکرد آن نه بر اساس افراط و نه تفریط باشد. بلکه باید وجه اعتدال را پیش بگیرد.”

«صادق» با اعتقاد بر اینکه روابط عمومی‌در انتشارات نیز باید به سمت اعتدال برود، افزود:” امروزه خروجی روابط عمومی‌ها در انتشارات نیز باید به سمت اعتدال گرایی و دوری از هرگونه بزرگ نمایی و اغراق برود چرا که در گذشته شاهد نتیجه افراطی گری در مطبوعات بودیم.”

«مسجد جامعی »رییس شورای اسلامی‌شهر تهران با بیان اینکه وجه اولیه روابط عمومی‌نگرش هنرمندانه است، عنوان کرد:” وقتی روابط عمومی‌با هنر پیوند بخورد، جنبه‌های مختلفی از آن ظهور می‌کند که نتیجه آن خلاقیت است.”

رییس شورای اسلامی‌شهر تهران اظهار داشت:” هر روابط عمومی‌تأثیرگذار و موفق حتماً یک عنصر هنری دارد که باید آن را جستجو کرد.”

وی با اعتقاد بر اینکه روابط عمومی‌حوزه محرمانه ندارد، گفت:” مناسبات امروز به جایی رسیده که حوزه محرمانه را به حداقل رسانده است. امروز در روابط عمومی‌حوزه محرمانه نداریم. بلکه اعتماد به عنصر و خلاقیت انسانی است که به جوهر همکاری احترام می‌گذارد.”

مسجد جامعی تصریح کرد:” روابط عمومی‌ها باید جایگاه خالی ذهن مخاطب را پیدا و روی آن سرمایه گذاری کنند.”

رییس شورای اسلامی‌شهر تهران افزود:” در کار روابط عمومی‌احترام به مخاطب و صداقت داشتن، از اصول انکار ناپذیر روابط عمومی‌است که می‌تواند در این زمینه کارساز باشد.”

در ادامه «باقر ساروخانی» استاد ممتاز دانشگاه تهران با بیان اینکه روابط عمومی‌جایگاه عشق و طلوع انسانی است، اظهار داشت:” داستان روابط عمومی، داستان عشق، خلاقیت و ادغام ذهن در روابط عمومی‌ها است. بنابراین روابط عمومی‌که می‌خواهد تولید پیام کند و پیام را به اعماق جامعه و دل و ذهن آدم‌ها انتقال دهد، باید قبل از همه قلب خود آن را بپذیرد.”

وی توان ذاتی، پردازش، تجربه و انگیزش را از ویژگی‌های روابط عمومی‌دانست و گفت:” هر کسی که می‌خواهد وارد شغل شریف روابط عمومی‌شود، باید دارای توان ذاتی، پردازش که توانی ذاتی است و تجربه و انگیزش باشد. این چهار ویژگی باید در درون روابط عمومی‌ها تجلی گردد.”

استاد ممتاز دانشگاه تهران با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی در روابط عمومی‌افزود:” ما برای مخاطب می‌نویسیم، بنابراین مخاطب در ذهن و پیام ما قرار گرفته است. برای این منظور باید از طریق پیام فهم پذیر، شناخت ساختار ذهنی و آنیت، مخاطب را جذب کرد.”

«محمد خدادای» مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی‌با بیان اینکه امروز باید از ارتباطات به رسانه برسیم اظهار داشت:” در گذشته از رسانه به ارتباطات می‌رسیدیم اما امروز با تحول در فضای افکار عمومی، رسانه به یکی از مدل‌های ارتباطی تبدیل شده است.”

وی با اعتقاد بر اینکه باید در روابط عمومی‌ها یک آسیب شناسی صورت بگیرد گفت:” در بحث روابط عمومی‌باور داریم که موفق نبوده ایم و به راحتی نیز این موفقیت بدست نمی‌آید. آنچه که امروز به عنوان روابط عمومی‌ایفای نقش می‌کند، چه مقدار توانسته قدرت برقرار ی ارتباط را داشته باشد. بنابراین باید یک آسیب شناسی در دل روابط عمومی‌ها صورت بگیرد و یک بازنگری در موضوع ارتباط و بستر روابط عمومی‌داشته باشیم.”

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی‌با بیان اینکه روش‌های سنتی باید مورد بازنگری قرار گیرند، تصریح کرد:” باور کنیم که در روابط عمومی‌نیاز به تعمق، بازنگری اصولی و اساسی به روش‌های سنتی و شناخت بیشتر از فعالیت خود داریم زیرا بقای هر دستگاهی به روابط عمومی‌در ارتباطات برمی‌گردد.”

همچنین «هادی کمرئی» رییس انجمن متخصصان روابط عمومی‌آثار ارسالی به نهمین جشنواره ملی انتشارات را دارای رشد و بالندگی دانست و اظهار داشت: “نهمین جشنواره ملی ارتباطات با بحث آموزشی و رقابتی همراه بود. در بحث آموزشی دو کارگاه با عناوین اینفوگرافیک در روابط عمومی‌و شیوه‌های نگارش در وب برگزار شد. در بخش رقابتی نیز 120 اثر از وزارت خانه‌ها، موسسات و نهادهای خصوصی به دبیرخانه ارسال شد که در 15 بخش به رقابت پرداختند. خوشبختانه در سال جاری آثار ارسالی از رشد و بالندگی بسیار زیادی برخوردار بود.”

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی‌با اشاره به اهمیت حوزه انتشارات در فعالیت‌های روابط عمومی‌گفت:” بخش انتشارات یکی از بخش‌های با اهمیت در حوزه فعالیت‌های روابط عمومی‌است. امروزه ابزارهای نوین، فضای متفاوتی را در اختیار روابط عمومی‌ها قرار داده است که نکته حایز اهمیت آن تولید محتوای با ارزش است.”

وی عنوان کرد:” اگر نگاه اجمالی به ابزارهای موجود در حوزه روابط عمومی‌بیاندازیم، متوجه می‌شویم که تولید محتوای مناسب دارای ارزش اطلاعاتی است که ارایه آن به مخاطیبن می‌تواند در ایجاد احساس مخاطبین به سازمان نقش با اهمیتی داشته باشد.”

«کمرئی» تصریح کرد:” ویژگی این جشنواره ایجاد فضای رقابتی، تبادل اطلاعات، دانش، تجارب و ایجاد ارتباط بین روابط عمومی‌ها است که باعث بهبود و گسترش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها خواهد شد. نکته حایز اهمیت در این جشنواره بحث برنامه ریزی روابط عمومی‌ها بود که روابط عمومی‌ها در این حوزه نیازمند تامل بیشتر هستند.”

برچسب ها: جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومینهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    6 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    23 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    12 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    19 بازدید

  • به يك روابط‌عمومی متاورسی تبديل شويم

    16 بازدید

  • روابط‌عمومی متاورس

    29 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت