دریافت فایل کامل گزارش: 2022-Cision-SOTM-US
سیژن روندهای صنعت روزنامهنگاری را در سال گذشته ارزیابی کرد.
نظرسنجی از 3890 روزنامهنگار و دیگر متخصصان صنعت در سراسر جهان از ژانویه تا فوریه 2022 انجام شد.
یافتههای کلیدی عبارتند از:
• 57 درصد از روزنامهنگاران گفتند که احساس می کنند اعتماد مردم به رسانه ها در سال گذشته از دست رفته است.
• روزنامهنگاران از فیسبوک (63 درصد)، توییتر (59 درصد) و لینکدین (56 درصد) بیشترین استفاده را به دلایل حرفهای در سراسر جهان داشتند.
• در اروپا و آسیا و اقیانوسیه، فیس بوک بیشترین استفاده را داشت (به ترتیب 64 و 76 درصد).
• در آمریکای شمالی، توییتر بیشترین استفاده را داشت (70 درصد).
• 18 درصد از روزنامهنگاران گفتند که رابطه آنها با متخصصان روابط عمومی در سال گذشته ارزشمندتر شده است، 68 درصد گفتند که بدون تغییر بوده و 14 درصد گفته اند که ارزش آن کم شده است.
• 32 درصد از روزنامهنگاران گفتند: “حفظ اعتبار به عنوان یک منبع خبری قابل اعتماد/ مبارزه با اتهامات “اخبار جعلی”” بزرگترین چالش بود.
دریافت فایل کامل گزارش: 2022-Cision-SOTM-US