یازدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومیایران (شارا)– نماینده رسمی یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومیایران در استان ایلام گفت : 9 مهر1393 یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومیایران به منظور ارائه چشم انداز جهانی تحولات روابط عمومیدر حوزه دیجیتال در مرکز همایشهای بین المللی صدا وسیما برگزار میشود.
جعفر رشیدی افزود، این کنفرانس که با حضور اساتید و چهرههای برتر روابط عمومی، علوم ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل میشود، به بحث و تبادل نظر و نمایش چالشها، موفقیتها، و مقابله با برخی از مسائل موجود و در حال ظهور پیش روی صنعت روابط عمومیمیپردازد.
وی افزود این کنفرانس رویکردی استراتژیک به روابط عمومیدو (PR.02) دارد که طی آن برخی موارد نظیر همکاری و رهبری برای حضور موثر و موفقیت روابط عمومیها در رسانههای جدید خواهد پرداخت. مسائلی از قبیل آخرین روندها و تکنیکهای داستانسرایی دیجیتال و تغییرات ارتباطات، روابط مشتری و مخاطب، شهرت برند و مدیریت اعتبار، استفاده از رسانههای اجتماعی در بخشهای مختلف روابط عمومیو تهیه استراتژیهای یکپارچه روابط عمومیدر فضای آنلاین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
در این کنفرانس، شاغلان و مشاوران روابط عمومیگردهم میآیند تا با یادگیری استراتژیهای مختلف ارتباطی، راهبردهای جدیدی را برای پیشبرد فعالیتهای حرفه ای و سازمانی کسب کنند.
محورهای اصلی همایش
دبیرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبنی بر ارائه مقالات تحقیقی و علمیدر موضوعات و محورهای زیر اعلام نموده است:
ارتباطات آنلاین
• روابط عمومیو رسانههای جدید (روابط عمومیدر جهانی دیجیتال شده)
• روابط عمومی، رسانههای جدید و اخلاق (اخلاق رسانههای جدید)
• سواد رسانههای جدید
• استراتژیهای رسانههای اجتماعی
• تولید محتوای موثر و اقتصاد رسانههای جدید
• تبلیغات در رسانههای جدید
• رسانههای جدید، حقوق بشر و قدرتمندسازی
• چالشهای فرهنگی- اجتماعی و رسانههای جدید
• رسانههای اجتماعی و مسئولیت اجتماعی
• رسانههای اجتماعی، مقاصد کسب و کار و بازاریابی آنلاین
• روابط عمومی، متن کاوی ومدیریت یکپارچه اطلاعات
• موتورهای جستجو، سئو و نقش روابط عمومی
• رسانههای تلفن همراه
• برنامههای ویدئویی
• چند رسانه ای
• اندازه گیری ROI رسانههای اجتماعی
• ارزیابی رسانههای اجتماعی و ارتباطات روابط عمومیدر چشم انداز ملی وجهانی
• تکنولوژی، نوآوری و آینده روابط عمومی: کسب اطمینان از جریان تغییرات نو ظهور قبل از شروع رقابت
روابط رسانه ای دیجیتال
• رسانههای اجتماعی و تکنولوژیهای ارتباطی و اطلاع رسانی
• رسانههای دیجیتال و استفاده از تکنولوژیهای نوین در گردآوری و تجزیه و تحلیل اخبار
• چشم اندازهای رسانه ای در حال تغییر: نکات اثبات شده برای تعامل با خبرنگاران و اثرگذاران کلیدی
• اثربخشی چند رسانه ای و ترکیب صحیح چند رسانه و محتوا برای به حداکثر رساندن دسترسی
• تاثیر رسانه اجتماعی روابط عمومیو ارزش پوشش مطبوعاتی آنلاین
• استفاده از تبلیغات شبکههای اجتماعی برای ارائه هدفمند اطلاعاتی
• راههای جدید برای ویدئوهای خبرگرا
• ایجاد روابط با روزنامه نگاران در رسانههای اجتماعی
مدیریت بحران
• بنیانهای برنامه ارتباطات بحران آنلاین برای پیشگیری و پاسخ
• استراتژیهای ارتباط موثر با کارکنان در محیط جهانی شده و دیجیتالی در شرایط بحران
• روشهای خلاقانه تهیه برنامه ارتباطی بحران
• مدیریت بحران و رسانههای اجتماعی
• دریافت موجز و پیام سازگار در هنگامه بحران و بعد از آن
• بحران، ریسک و مدیریت مسائل ارتباطی
ارتقاء شهرت و حفظ اعتبار
• استراتژیهای برند و مدیریت شهرت آنلاین در چشم انداز جهانی
• مدیریت شهرت، روندها و اثربخشی روابط عمومیدیجیتال
• تغییر چشم اندازهای تکنولوژیهای ارتباطی و اثرات آن بر مدیریت اعتبار
• مدیریت بحران با استفاده از رسانهها وکانالهای اجتماعی
کمیته علمیاین کنفرانس متشکل از اساتید دانشگاههای تهران، علامه طباطبائی، آزاد اسلامی، امام صادق(ع)، سوره و صدا و سیما است.
مهلت ارسال مقالات تا 30 تیر 1393 و زمان ارائه در قالب پاورپوینت روز 30 مرداد 1393 اعلام شده است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی www.irancpr.ir رجوع نمایند
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابطعمومی برگزار شد
47 بازدید
-
فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابطعمومی ایران»
71 بازدید
-
فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
73 بازدید
-
نخستین «اجلاس ملی مدیران روابطعمومی» برگزار میشود
84 بازدید
-
نوزدهمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی برگزار شد
121 بازدید
-
کتاب «روابطعمومی و تحول دیجیتال» منتشر شد
77 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید