جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

3 راه سرد برای دریافت جایزه روابط‌عمومی

ریچارد برونل- هر کسی دوست دارد برنده شود. جشن پیروزی و دستاوردهای زیاد بخشی از فرهنگ ما نیست. این بخشی از طبیعت بشر است. اما در روابط عمومی، چیزی که بیش از دریافت جایزه اهمیت دارد، شناخته شدن تلاش سخت شما به عنوان بخشی بزرگ از یک شرکت و ارسال یک گزارش مطبوعاتی است.

یک جایزه برای دستاوردهای خلاقريال یک استراتژی درخشان رسانه اجتماعی یا یک کمپین پیشگامانه برند به جهان می‌گوید که کار روابط عمومی‌در ورای سایر حوزه‌ها عمل می‌کند. مهم نیست که در چه حوزه ای به دستاوردی نایل می‌شوید، یک جایزه در هر حوزه اسباب حرکتی آرام را به سوی توسعه فراهم می‌کند.

و یک جایزه علاوه بر آن فرصتی برای بدست آوردن کسب و کارهای جدید است. بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید. در این یادداشت نکاتی طرح شده است که می‌تواند به شما کمک کند که چگونه از جوایز ارتباطات خود بهره برداری کنید:

1. اخبار خوب را منشر کنید. به جایزه ای که دریافت کرده اید در صفحه اصلی سایت خود اشاره کنید. همچنین می‌توانید آن را در پروفایل لینکداین خود وارد کنید. ترجیحا می‌توانید آن را به همراه عکسی گروهی از افرادی که در دریافت آن به شما کمک کرده اند، توییت کنید. مطمئن شوید که فهرست عناوین جایزه، سال دریافت و منابع آن را منتشر کرده اید.

2. ارزش‌های جایزه با تیم خود به اشتراک بگذارید. هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند جایزه ای را به خودی خود بدست آورد. جایی در طول راه، شما احتمالا از راهنمایی‌های یک رئیس یا مربی بهره مند شده اید یا پشتیبانی یک همکار را داشته اید. ممکن است در تاریک ترین روزهای پروژه، برای گریه سرتان را بر روی شانه دوست عزیز گذاشته باشید. پس همکاران خود را در زمانی که به پیروزی رسیدید، فراموش نکنید. ضمن تشکر و تقدیر از آنها در میان جمع، مطمئن شوید که آنها در آینده نیز در چنین موقعیت‌هایی در کنار شما قرار خواهند گرفت و از حمایتشان برخوردار خواهید شد.

3. به مشتریانتان یادآوری کنید که چه اندازه باحال هستید. بلافاصله بعد از پیروزی جایزه بهترین زمان برای پیگیری مشتریان بالقوه است. در صورتی که یک مدیر برند هست که می‌خواهد از حوزه کاری تان آگاه شود، بگذارید که بداند که شما به خواطر کارهای خوبتان به رسمیت شناخته شده اید. این کار ممکن است آنها را در مسیر شما قرار دهد.

4. روش دیگر برای بهبود شرایط برند، این است که آگهی تبلیغاتی خود را به یکی از نشریات تخصصی مربوطه ارائه دهید و در آن ضمن تشکر از سازمانی که جایزه را به شما تقدیم کرده، از کسانی که امکان پیروزی شما را فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر کنید. (نکته دوم را بخوانید.)

5. برنده جایزه روابط عمومی‌می‌تواند یک کارگزار روابط عمومی‌بزرگ باشد. بنابراین صرفا به قرار دادن تقدیر نامه تان در طبقه دکور کتابخانه و یا روی دیوار اکتفا نکنید. سعی کنید که از آن فرصتی برای جلب مشتریان خلق کنید. آن را برای انجام کارهای بزرگتر به کار برید. کسی چه می‌داند؟ شاید شما در آینده یکی از کلکسیونرهای همین جوایز روابط عمومی‌شدید.

منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/05/14/3-cool-ways-to-harness-the-power-of-your-pr-award/?hq_e=el&hq_m=2882589&hq_l=14&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی‌ایران (شارا)
همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    41 بازدید

  • فنون خبرنویسی و اطلاع‌ رسانی در صنعت برق منتشر شد

    36 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    67 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    71 بازدید

  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    82 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    167 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت