جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

برخی فعالیت‌های مهم موسسه کارگزار روابط‌عمومی

 مهدی باقریان رییس موسسه کارگزار روابط عمومی‌و دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران در گفتگو با “شارا” گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این موسسه را ارائه کرد.

به گزارش شارا، رییس موسسه کارگزار روابط عمومی‌انجام بیش از 50 پروژه پژوهشی و مشاوره‌ای، انتشار بیش از 50 عنوان کتاب در حوزه روابط عمومی، برگزاري بیش از 80 دوره آموزشی روابط عمومی‌و راه اندازی شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی‌ایران با عنوان «شارا» را به عنوان مهمترین فعالیت‌های این موسسه در سال‌های اخیر نام برد.

وی ادامه داد: یکی از مسوولیت‌های کلیدی موسسه کارگزار روابط عمومی، ارایه برنامه‌های آموزشی با کیفیت بالاست. کارگزاران روابط عمومی‌با شرکت در دوره‌های آموزشی دانش پذیر و دریافت اطلاعات حیاتی می‌توانند در عرصه فعالیت‌های حرفه ای و سازمانی چهره موفقی از خود نشان دهند.

به گفته باقریان، دبیرخانه دایمی‌کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران تاکنون بیش از 80 موقعیت آموزشی در حوزه‌های مختلف روابط عمومی‌در دو سطح داخلی و بین المللی فراهم آورده است.

وی در خصوص فعالیت‌های موسسه کارگزار روابط عمومی‌در حوزه نشر گفت: تاسیس انتشارات کارگزار روابط عمومی، انتشار فصلنامه “ کارگزار روابط عمومی”، دو فصلنامه «روابط عمومي الكترونيك»، نخستين سالنامه تخصصي روابط عمومي ايران، انتشار نخستين «سرود روابط عمومي»، دایره المعارف روابط عمومی‌در دو جلد نفیس، نخستین فرهنگ جامع روابط عمومی، انتشار نخستين تمبر روابط عمومي در ايران، انتشار کتاب «استانداردهای روابط عمومی»، و … از جمله اقداماتی است که موسسه کارگزار روابط عمومی‌موفق به انجام آن شد.

باقریان، برگزاري نخستین كنفرانس بين‌المللي روابط عمومي در ايران و برگزاری ده دوره آن تا سال 1392، هفت دوره آموزش بين المللی برای كارگزاران روابط عمومي ايران در مالزی به عنوان نخستین دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ایران در خارج از کشور، نخستين كنگره جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي در مالزي توسط موسسه كارگزار روابط عمومي و دانشگاه اسلامي مالزي در کوالالامپور(1390)، دومين كنگره جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي در ایران، نخستين دوره آموزشي اينترنت در روابط عمومي در ايران، نخستين همايش بين‌المللي روابط عمومي دو (PR 0.2) نخستین همایش زن و روابط عمومی‌و برگزاري مراسم گراميداشت سالروز تولد صنعت روابط عمومي در جهان در ايران را به عنوان فعالیت‌های آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی‌در داخل و خارج کشور عنوان کرد.

بنیانگذاری جایزه دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی‌ایران، دريافت اعتبارنامه بين‌المللي روابط عمومي (ARR) براي نخستين بار در ايران، دريافت نخستين جايزه روابط عمومی‌کشور‌های اسلامی‌از نخست وزير مالزی، برگزاري دومين دوره جوايز ممتاز جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي، پیشنهاد بنیانگذاری “ نشان عالی روابط عمومی” و برگزاری نخستین دوره آن در تالار وحدت، امضاي نخستين تفاهم‌نامه همكاري بين‌المللي روابط عمومي ايران بين موسسه كارگزار روابط عمومي و كمپاني گلوبال تائيتيم (تركيه)، امضای نخستین تفاهم نامه بین المللی با موسسه روابط عمومی‌مالزی، انجمن روابط عمومی‌اندونزی و آکادمی‌بازاریابی کره جنوبی، امضاي تفاهم‌ نامه دوجانبه همكاري بين موسسه كارگزار روابط عمومي و خبرگزاري رسمي مالزی «برناما» در كوالالامپور از دیگر فعالیت‌های این موسسه است.

باقریان ضمن تشکر صمیمانه از استقبال و حمایت‌های جدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌از جریان‌های علمی‌به ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی‌اظهار امیدواری کرد در سال‌های آتی شاهد استمرار این حمایت‌ها و همچنین پویایی و رشد بیش از پیش حرفه و صنعت روابط عمومی‌در کشور باشیم.

تاریخ انتشار: ۵ / ۳ / ۱۳۹۳

برچسب ها: دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایرانمهدی باقریانموسسه کارگزار روابط عمومیموسسه کارگزار روابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    41 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    67 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    71 بازدید

  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    82 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    167 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    82 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت