جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

جوایز روابط‌عمومی ایران

16 بهمن 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
تاریخ روابط‌عمومی ، جوایز روابط‌عمومی ، رزومه مهدی باقریان ، رویدادها ، رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده ، فعالیت‌ها و دستاوردها ، فعالیت‌های آموزشی موسسه کارگزار روابط‌عمومی
388 بازدید

جایزه دکتر حمید نطقی

جایزه دکتر حمید نطقی (۱۳۷۸-۱۲۹۹) بنیانگذار روابط عمومی‌نوین ایران، برای همیشه طرز تفکر ما را در مورد روابط عمومی‌تغییر داد.

وی از طریق دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی، که خود در شکل دهی آن نقش به سزایی داشت به تربیت نیروهای جوان، خوشفکر، مردم دوست و آشنا به مبانی ارتباطات انسانی و اجتماعی پرداخت.

جایزه دکتر نطقی بنیانگذار روابط عمومی‌ایران به طور خلاصه نام جایزه ای است که به منظور ادای احترام به دکتر نطقی و پاسداشت ارزش‌هایی که او از آن‌ها حمایت می‌کرد، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی‌و دبیرخانه دائمی‌کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران در سال ۱۳۸۳ طراحی شده است.

جایزه دکتر حمید نطقی
برندگان جایزه دکتر نطقی


اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی‌(APR)

دستاورد اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی، یک دستاورد فردی است که تنها ویژه متخصصان حرفه ای روابط عمومی‌بوده و تنها برای افرادی توصیه می‌شود که حداقل 5 سال تجربه کار مفید در حوزه روابط عمومی‌را داشته باشند.

اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی، به عنوان استاندارد طلایی برای حرفه ای‌ها و بالاترین مدرک ممتاز در صنعت روابط عمومی‌در آمریکا، کانادا، انگلستان، مالزی، آفریقای جنوبی، استرالیا و بسیاری از کش.رهای دیگر به رسمیت شناخته می‌شود.


برای نخستين بار در تاريخ روابط عمومی‌ايران، مهدی باقريان دبيرکل کنفرانس بين المللی روابط عمومی‌ايران و مدير عامل موسسه کارگزار روابط عمومی‌موفق به دريافت اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی‌(APR) شد.

موسسه روابط عمومی‌مالزی اين اعتبارنامه حرفه ای و تخصصی را به پاس تلاش‌های مستمر و ارزنده نامبرده در زمينه اعتلای روابط عمومی‌در دوسطح ملی و بين المللی طی مراسمی‌با حضور شخصيت‌های علمی‌و فرهنگی در انستيتو بين المللی تمدن اسلامی، دانشگاه بين المللی اسلامی‌مالزی به وی اعطا کرد.

رييس هيات اعتباربخشی موسسه روابط عمومی‌مالزی که مسووليت ارزيابی متخصصان روابط عمومی‌را به عهده دارد، خاطرنشان کرد اين اعتبارنامه به مهدی باقريان به دليل فعاليـت‌های موثر او در حوزه روابط عمومی‌و ارتباطات اعطا گرديد.

لازم به ذکر است اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی، معمولاً به افرادی که برای پيشرفت و اعتلای صحيح و درست

روابط عمومی‌نقش ارزنده ای ايفا می‌کنند تعلق می‌گيرد.

برای کسب اطلاعات کامل اینجا را کلیک بفرمایید


جشنواره مردمداری ایران

جشنواره مردمداری ایران، مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی‌(استادان، مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی‌و…) است که هر ساله توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌برگزار می‌شود.

کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی‌کشور را شامل می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.

قدردانی‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می‌گیرد:
الف: مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران
ب: جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران

برای کسب اطلاعات کامل اینجا را کلیک بفرمایید


جايزه صنعت روابط‌عمومي‌ ايران

جايزه صنعت روابط‌عمومي‌ ايران، راوي داستان تلاش‌هاي متخصصان روابط‌عمومی‌و مهر تاييدي بر عملكرد و دستاوردهاي مديران و شاغلان خلاق اين حوزه است و درهاي جديدي براي افزايش آگاهي، بهبود فرصت‌هاي شبكه‌اي، برجسته‌سازي فعاليت‌ها، آموزش و توسعه مهارت‌ها، ايجاد فرصت‌هاي اطلاع‌رساني، مستندسازي، انتقال تجارب و الگوهاي موفق و به‌طوركلي ارتباطات باز مي‌كند. شما لياقت آن را داريد.

برای کسب اطلاعات کامل اینجا را کلیک بفرمایید


 

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  •  تیزر نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    12 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری دومین کنگره کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی

    6 بازدید

  • گزارش برگزاری نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی

    4 بازدید

  • هنر معناسازی موثر

    16 بازدید

  • پوستر نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران رونمایی شد

    94 بازدید

  • دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی: روابط‌عمومی‌ها نیازمند راه‌حل‌های مدرن‌اند

    17 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

هنر معناسازی موثر

پوستر نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران رونمایی شد

انتشار شماره 62 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی” ویژه پاییز 1401

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت