اين كتاب در 100 صفحه تاليف شده و در خصوص توسعه مهارتهاي حرفه اي، توصيهها و مطالب كاربردي ارزشمندي ارايه مي كند.
ارتباط به معناي انتقال اطلاعات از يك مكان به مكان ديگر مي باشد چه به صورت شفاهي (با استفاده از صدا)، نوشتاري (استفاده از روش ديجيتال يا پرينت مثل كتابها، مجلات، وبسايتها يا رايانامه)، بصري (استفاده از آرم، نقشه، نمودار يا اشكال) يا غير گفتاري (استفاده از زبان بدن، اشارات و حركات و تن و آهنگ صدا).
اينكه چگونه اين اطلاعات به درستي انتقال و دريافت مي شوند مقياسي از چگونگي خوب بودن مهارتهاي ارتباطي ما مي باشد.
توسعه مهارتهاي ارتباطي مي تواند بر تمام جنبههاي زندگي شما از زندگي حرفه اي تا دوره هميهاي اجتماعي و هر چيزي كه مابين آن است تاثير بگذارد. توانايي تبادل اطلاعات به درستي، واضح و همانطور كه مقصود است يك مهارت ضروري مي باشد و گاهي نبايد از آن چشم پوشي كرد. هيچ وقت براي تمرين و كار كردن روي مهارتهاي ارتباطي دير نيست و با انجام اين كار مي توانيد كيفيت زندگي خود را بهبود دهيد.
به صورت حرفه اي، اگر دنبال شغل و ارتقاي كاري هستيد مطمئنا نياز به نشان دادن مهارتهاي ارتباطي مناسب خواهيد بود. براي مثال توانايي صحبت كردن صحيح با افراد مختلف همراه با حفظ ارتباط چشمي، ارائه كلمات گوناگون و زبان خود به مخاطبان، گوش دادن مؤثر، ارائه صحيح ايدهها، نوشتن درست و با دقت و كاركردن خوب در گروه همه نيازمند مهارتهاي ارتباطي صحيح مي باشند. اكثر اين موارد مهارتهاي ضروري هستند كه مديران به دنبال آن هستند.
همانطور كه در حرفه خود پيشرفت مي كنيد، اهميت مهارتهاي ارتباطي هم افزايش مي يابد: توانايي صحبت كردن، گوش دادن، سوال كردن و نوشتن با وضوح و دقت براي بيشتر مديران و رهبران ضروري است.
ارتباط به معناي انتقال اطلاعات از يك مكان به مكان ديگر مي باشد چه به صورت شفاهي (با استفاده از صدا)، نوشتاري (استفاده از روش ديجيتال يا پرينت مثل كتابها، مجلات، وبسايتها يا رايانامه)، بصري (استفاده از آرم، نقشه، نمودار يا اشكال) يا غير گفتاري (استفاده از زبان بدن، اشارات و حركات و تن و آهنگ صدا).
اينكه چگونه اين اطلاعات به درستي انتقال و دريافت مي شوند مقياسي از چگونگي خوب بودن مهارتهاي ارتباطي ما مي باشد.
توسعه مهارتهاي ارتباطي مي تواند بر تمام جنبههاي زندگي شما از زندگي حرفه اي تا دوره هميهاي اجتماعي و هر چيزي كه مابين آن است تاثير بگذارد. توانايي تبادل اطلاعات به درستي، واضح و همانطور كه مقصود است يك مهارت ضروري مي باشد و گاهي نبايد از آن چشم پوشي كرد. هيچ وقت براي تمرين و كار كردن روي مهارتهاي ارتباطي دير نيست و با انجام اين كار مي توانيد كيفيت زندگي خود را بهبود دهيد.
به صورت حرفه اي، اگر دنبال شغل و ارتقاي كاري هستيد مطمئنا نياز به نشان دادن مهارتهاي ارتباطي مناسب خواهيد بود. براي مثال توانايي صحبت كردن صحيح با افراد مختلف همراه با حفظ ارتباط چشمي، ارائه كلمات گوناگون و زبان خود به مخاطبان، گوش دادن مؤثر، ارائه صحيح ايدهها، نوشتن درست و با دقت و كاركردن خوب در گروه همه نيازمند مهارتهاي ارتباطي صحيح مي باشند. اكثر اين موارد مهارتهاي ضروري هستند كه مديران به دنبال آن هستند.
همانطور كه در حرفه خود پيشرفت مي كنيد، اهميت مهارتهاي ارتباطي هم افزايش مي يابد: توانايي صحبت كردن، گوش دادن، سوال كردن و نوشتن با وضوح و دقت براي بيشتر مديران و رهبران ضروري است.
نظرات
120,000 تومان