روابط‌عمومی‌، هنر عشق و اشتیاق ماست.

بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران

 


مقدمه
موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌هر ساله جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره مردم‌داری ایران» برگزار می‌کند که نخستین آن چهارم اسفند 1400 برگزار شد. این جشنواره مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی‌(استادان، مدیران، کارشناسان و…) در ایران است.
هدف جشنواره علاوه بر تشویق دریافت‌کنندگان جایزه و مدال، حامیان برنامه و شرکت‌کنندگان بخش‌‌های مختلف رقابتی که در این برنامه ترویجی شرکت کرده یا سایر علاقمندان به این حوزه مهم ارتباطی، می‌توانند خود و کسب‌وکارشان را معرفی کنند.

ماموریت
– ماموریت ما ایجاد شرایط بهینه برای ارایه و معرفی کارهای خلاقانه و ایده‌های ممتاز و متمایز است.
– حمایت پایدار از متخصصان روابط‌عمومی‌برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
– متعهد به یک فرایند عادلانه که فرصت‌هایی برای مشارکت معنادار فراهم می‌کند.
– استانداردهای حرفه‌ای، کیفیت و برتری بالاترین اولویت ماست.
– جوایز، یادآور تلاش و موفقیت است. افتخارها نه تنها به ایجاد تأثیرهای ماندگار کمک می‌کند و بر اعتبار تخصص و کسب‌وکار شما می‌‌افزاید بلکه نشان می‌دهد که شما در زمینه کاری و تخصصی خود جزو برترین‌ها شناخته شده‌اید.

جشم‌انداز
– جشنواره مردم‌داری ایران (IRANDF1401) بر اساس آرمان‌های حرفه‌ای بنا شده است.
– موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌با اشتیاق، اهداف حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند؛ اهدافی مانند آموزش، گفتمان‌سازی، حرفه‌ای‌گرایی، تنوع، تبادل تجارب و تجلیل از برترین‌های عرصه روابط‌عمومی.

 

دانلود بروشور کامل: بروشور دومین جشنواره مردمداری ایران

دانلود بروشور کامل: نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران




 

 

لینک کوتاه: