دومین جشنواره مردم‌داری ایران


روابط‌عمومی‌، هنر عشق و اشتیاق ماست.

 

مقدمه

موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌هر ساله جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره مردم‌داری ایران» برگزار می‌کند که اولین آن چهارم اسفند 1400 برگزار شد. این جشنواره مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی‌(استادان، مدیران، کارشناسان و…) در ایران است.

این جوایز و مدال‌ها با توجه به ضوابط و قواعد مشخص توسط گروه داوری به افرادی که کارهای شاخص در حوزه روابط‌عمومی‌انجام داده باشند اعطا می‌شود.

هدف جشنواره علاوه بر تشویق دریافت‌کنندگان جایزه و مدال، حامیان برنامه جشنواره و شرکت‌کنندگان بخش‌‌های مختلف رقابتی که در این برنامه ترویجی شرکت کرده و یا سایر علاقمندان به این حوزه مهم ارتباطی، می‌توانند خود و کسب‌وکارشان را معرفی کنند.

 این سازمان‌ها و شرکت‌ها علاوه بر اینکه نام‌شان در فراخوان و بنرهای جشنواره درج می‌شود، از امکان درج نام‌شان در سایت معتبر «شارا- شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران» و «موسسه کارگزار روابط عمومی» بهره‌مند می‌شوند. این سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند در خبرنامه اعضا و ایمیل‌های مستقیم به اعضا نیز معرفی شوند.

برای استفاده از خدمات برنامه، هزینه توافقی در نظر گرفته شده و در ازای آن موسسه همکار می‌تواند از همه خدمات در نظر گرفته شده بهره‌مند شده و مواد ترویجی و بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را به شرکت‌کنندگان در جشنواره و همایش نیز ارائه دهد.

قدردانی‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می‌گیرد:
الف: مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران
ب: جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران

ماموریت
– ماموریت ما ایجاد شرایط بهینه برای ارائه و معرفی کارهای خلاقانه و ایده‌های ممتاز و متمایز است.
– حمایت پایدار از متخصصان روابط‌عمومی‌برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
– متعهد به یک فرایند عادلانه که فرصت‌هایی برای مشارکت معنادار فراهم می‌کند.
– استانداردهای حرفه‌ای، کیفیت و برتری بالاترین اولویت ماست.
– جوایز، یادآور تلاش و موفقیت است. افتخارها نه تنها به ایجاد تأثیرهای ماندگار کمک می‌کند و بر اعتبار تخصص و کسب‌وکار شما می‌‌افزاید بلکه نشان می‌دهد که شما در زمینه کاری و تخصصی خود جزو برترین‌ها شناخته شده‌اید.

جشم‌انداز
جشنواره مردم‌داری ایران (IRANDF1400) بر اساس آرمان‌های حرفه‌ای بنا شده است.
موسسه کارگزار روابط‌عمومی با اشتیاق، اهداف حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند؛ اهدافی مانند آموزش، گفتمان‌سازی، حرفه‌ای‌گرایی، تبادل تجارب و تجلیل از برترین‌های عرصه روابط‌عمومی.

ساختار جشنواره

ارکان علمی
1. شورای راهبردی جشنواره
شورای راهبردی، عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری و تعیین خط‌مشی‌های کلان علمی‌و اجرایی جشنواره است.

1-1- وظایف شورا
– بررسی و تصویب سیاست‌های کلان علمی‌جشنواره
– بررسی و تصویب سیاست‌های کلان اجرایی جشنواره
– تدوین و پیش‌بینی لازم برای حسن اجرای فرآیندهای برگزاری جشنواره

1-2- اعضای شورا
– رییس موسسه کارگزار روابط‌عمومی
– دبیر علمی‌کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران
– دبیر هیات داوران جشنواره
– دبیر اجرایی جشنواره
– دو پیشکسوت با سابقه روابط‌عمومی‌و صاحب‌نظر
– دو نفر از اعضای با سابقه هیات داوران

2. شورای علمی‌و تخصصی جشنواره
الف- هیات داوران
هیات داوران عالی‌ترین مرجع‌ تصمیم‌گیری علمی‌و تخصصی جشنواره است.

وظایف هیات داوران
– بررسی و ارزیابی آثار ارزیابی شده در کمیته‌های تخصصی
– انتخاب برگزیدگان نهایی جشنواره
– رتبه‌بندی آثار و افراد برگزیده در سه سطح اول، دوم و سوم

اعضای هیات داوران
اعضای هیات داوران از میان استادان، صاحب‌‌نظران، مدیران و کارشناسان عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی‌انتخاب می‌شوند.

ب- کمیته‌های تخصصی جشنواره
– کمیته‌های تخصصی جشنواره با توجه به زمینه‌های علمی‌و تخصصی اعلام شده در فراخوان جشنواره با پیشنهاد دبیر جشنواره و تصویب شورای راهبردی انتخاب می‌شوند.
– کمیته‌های تخصصی وظیفه بررسی، ارزیابی و امتیازدهی آثار ارایه شده را بر عهده دارند. تعداد اعضای هر یک از کمیته‌ها حداقل دو نفر از کارشناسان و صاحب نظران ذیربط می‌باشد.
– عضویت مجدد اعضای کمیته‌های تخصصی در دوره‌های بعدی بلامانع است.

3. شورای مشورتی جشنواره
شورای مشورتی، عالی‌ترین مرجع ایده‌یابی جشنواره است.

3-1- وظیفه شورا
– استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های تخصصی و کارشناسی موجود
– استفاده بیشتر از ایده‌ها و نظرات صاحب‌نظران برای ترسیم افق پیش‌رو

3-2- اعضای شورا
جمعی از مدیران ارشد، کارشناسان عالی‌رتبه و پیشکسوتان روابط‌عمومی‌ و ارتباطات که در هر دوره توسط شورای راهبردی انتخاب می‌شوند.

ارکان اجرایی
1- دبیر جشنواره
دبیر جشنواره بالاترین مقام اجرایی جشنواره محسوب می‌شود.

2- دبیرخانه جشنواره
دبیرخانه جشنواره در موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌مستقر بوده و تمام امور علمی‌و اجرایی جشنواره زیر نظر دبیر جشنواره توسط دبیرخانه پیگیری می‌شود.

3- کمیته اجرایی
کمیته‌ای متشکل از تعدادی از کارشناسان که حسن اجرای امور جشنواره را بر عهده دارند.

بخش‌های جشنواره
قدردانی‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می‌گیرد:
الف: مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران
ب: جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران

شیوه اجرا
اين جشنواره به‌صورت كشوري برگزار می‌شود.

افراد و موسسات شركت‌كننده (حقوقی و حقیقی)
– مدیران عالی شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی
– سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی، دولتی و صنعتی
– مدیران عالی ارتباط‌گر
– استادان و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی
– مدیران روابط‌عمومی
– کارشناسان روابط‌عمومی
– صاحبان اقدامات برجسته در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی

نحوه‌ شركت در جشنواره
– مراجعه به بخش ثبت‌نام در جشنواره‌ مردمداری ایران در موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌به نشانی kpri.ir
– مطالعه‌ راهنما و تكمیل فرم شركت در جشنواره (ثبت‌نام)
– بارگذاری مستندات در سامانه جشنواره در بخش ارسال آثار

شرایط ارسال آثار
1- جشنواره در دو بخش “مدال” و “جوایز ویژه” برگزار شده و همه روابط‌عمومی‌های بخش‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در آن شرکت نمایند.
2-   تاریخ خلق آثار باید از ابتدای سال 1398 باشد.
3- عواقب و مسئولیت حقوقی آثار به عهده ارسال کننده است.
4- هیچ یک از آثار و اسناد ارسالی بازگردانده نخواهد شد و حق بهره‌برداری از این آثار برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.
5- تکمیل و ارائه فرم شرکت در جشنواره به منزله پذیرش همه شرایط و قوانین جشنواره است.
6- به علت فراوانی آثار و محدودیت زمانی، فرمت‌های متفرقه یا فایل‌های دارای اشکال و خارج از مقررات اعلام شده، در مرحله انتخاب آثار، شرکت داده نخواهند شد.
7- ارسال آثار و مستندات مربوطه در تمامی‌بخش‌ها به صورت فایل الکترونیکی الزامی‌است.
8- علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 دی 1400 در جشنواره ثبت‌نام نموده و آثار خود را ارائه نمایند.
9- زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، هفته اول اسفند 1400 خواهد بود.
10- تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش‌بینی نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

اعتبار و جوایز برگزیدگان
اعتبار موردنیاز برگزاری جشنواره از محل هزینه‌های شرکت در جشنواره و داوری تامین می‌شود.

درباره جشنواره مردم‌داری ایران

جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان برترین مراسم اعطای جوایز در صنعت روابط‌عمومی‌ ایران به‌شمار می‌‌رود و در سال 1400 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ بنیادگذاری شده است. هرساله، شرکت‌های خصوصی و دولتی برای برتری و کسب جایزه در حوزه روابط‌عمومی‌ رقابت کرده و تشویق می‌شوند.

اطلاعات تماس
وبسایت: www.kpri.ir – www.shara.ir
تلفن دبیرخانه:66570194-66943670 (021)
تلفن همراه: 09121938419
واتساپ: 09107700471

 


دانلود بروشور کامل: نخستین جشنواره مردم‌داری ایران

دانلود بروشور کامل: هجدهمين کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران


 

وبسایت شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا): http://www.shara.ir

فروشگاه روابط‌عمومی‌(بفرمایید کتاب): http://kpri.ir

تلگرام: https://telegram.me/sharaPR

واتساپ1: https://chat.whatsapp.com/ExSuSQ078RtFz8K9puW5Tx

واتساپ2: https://chat.whatsapp.com/JBZQ7YzC3Fc8bxbxZwhyYp

لینکداین: https://www.linkedin.com/in/kpriran
فیسبوک: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005125693308

اینستاگرام: kpri.ir



لینک کوتاه: