کاربر گرامیلطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات موسسه کارگزار روابط عمومیبه دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت موسسه کارگزار روابط عمومیهنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری موسسه کارگزار روابط عمومیو سایر خدمات ارائه شده توسط موسسه کارگزار روابط عمومیبه معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات موسسه کارگزار روابط عمومیاست. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین موسسه کارگزار روابط عمومیاز سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای موسسه کارگزار روابط عمومیمنطبق با قوانین جمهوری اسلامیایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای موسسه کارگزار روابط عمومیتغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات موسسه کارگزار روابط عمومیاقدام کند.
همچنین از آنجا که موسسه کارگزار روابط عمومییک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان
– 1 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاها، به معنای این است که در صورت خرید کالا ، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارشگذاری در موسسه کارگزار روابط عمومیاست.
– منظور از ۱ روز کاری، زمان آمادهسازی و ارسال کالا به انبار موسسه کارگزار روابط عمومیاست، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و موسسه کارگزار روابط عمومیتلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمیلغو خواهد شد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و موسسه کارگزار روابط عمومیمجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامیکه شما از سرویسها و خدمات موسسه کارگزار روابط عمومیاستفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به موسسه کارگزار روابط عمومیایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که موسسه کارگزار روابط عمومیبه صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمیو مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد موسسه کارگزار روابط عمومیبرای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه موسسه کارگزار روابط عمومیرا در پروفایل خود لغو کنند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
موسسه کارگزار روابط عمومیبه اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
موسسه کارگزار روابط عمومیمتعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت موسسه کارگزار روابط عمومی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات موسسه کارگزار روابط عمومی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط موسسه کارگزار روابط عمومیجزئی از اموال موسسه کارگزار روابط عمومیمحسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامیمطالب موجود و در دسترس در انحصار موسسه کارگزار روابط عمومیاست و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای موسسه کارگزار روابط عمومیمحفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامیخدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط موسسه کارگزار روابط عمومیو علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار موسسه کارگزار روابط عمومیاست و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت موسسه کارگزار روابط عمومیو یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای موسسه کارگزار روابط عمومیمحفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات موسسه کارگزار روابط عمومی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامیمسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است. موسسه کارگزار روابط عمومیمحصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمیمورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمیاین سایت یعنی www.kpri.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمیو تایید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وب سایت موسسه کارگزار روابط عمومیهیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.kpri.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومیدر ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. موسسه کارگزار روابط عمومیبه مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
– کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت موسسه کارگزار روابط عمومیبه وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. موسسه کارگزار روابط عمومیهمواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در موسسه کارگزار روابط عمومیبه پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای موسسه کارگزار روابط عمومیمحفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– موسسه کارگزار روابط عمومیمجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای موسسه کارگزار روابط عمومیمحفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت موسسه کارگزار روابط عمومی، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای موسسه کارگزار روابط عمومیمحفوظ است. موسسه کارگزار روابط عمومیدر اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت موسسه کارگزار روابط عمومیمیپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، موسسه کارگزار روابط عمومیجهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم میبایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق میباشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
– با توجه به ثبت سیستمیسفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمیاقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– از آنجا که موسسه کارگزار روابط عمومییک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط موسسه کارگزار روابط عمومیبررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامیاست؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومیهمچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی موسسه کارگزار روابط عمومی، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که موسسه کارگزار روابط عمومیهیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
موسسه کارگزار روابط عمومیهمواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و موسسه کارگزار روابط عمومیتنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش موسسه کارگزار روابط عمومیاطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمیشرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش موسسه کارگزار روابط عمومیارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در موسسه کارگزار روابط عمومی، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات موسسه کارگزار روابط عمومیبا دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. موسسه کارگزار روابط عمومیدر قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی موسسه کارگزار روابط عمومیدربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳. نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۵. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
۶. جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
۸. کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود.
۹. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، تایید نخواهد شد.
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۱۱. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت میتوانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا بههیچوجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، دربارهی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
۱۲. در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
۱۳. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
۱۴. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۵. کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از موسسه کارگزار روابط عمومیرا در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
۱۶. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۷. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
۱۸. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است.
۱۹. کامنتهایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنتهای کالاهای جنسی تایید نخواهند شد.
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:
– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسمالخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
– برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و بههیچوجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
– از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکههای اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایتهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید
موسسه کارگزار روابط عمومی
تعریف موسسه کارگزار روابط عمومی
پلتفرم موسسه کارگزار روابط عمومی: پلتفرمیبه منظور ایجاد امکان خرید اشتراک ماهانه از موسسه کارگزار روابط عمومیبرای مشتریان وبسایت موسسه کارگزار روابط عمومی.
اشتراکها به صورت ماهانه، فصلی و نیم سالانه تعریف میشوند. مشتریان در صورت خرید اشتراک میتوانند از خدمات ویژهای از جمله تحویل رایگان کالا، Cashback (هدیه نقدی که به کیف پول الکترونیک شما برمیگردد)، مهلت 30 روزه مرجوعی کالا، قرار گرفتن در اولویت اطلاعرسانی در مورد پیشنهادهای شگفتانگیز موسسه کارگزار روابط عمومیو خرید آن و سایر مواردی که شرح آن در ادامه آمده است ، بهرهمند شوند.
خدمات ارائه شده در موسسه کارگزار روابط عمومی
۱. ارسال رایگان:
اعضای موسسه کارگزار روابط عمومیمیتوانند برای همه سبدهای خرید خود به غیر از سبدهای خرید سوپرمارکتی (که با علامت سبز مشخص شدهاند) و مرسولههای سنگین، از خدمات ارسال رایگان بهرمند شوند.
اعضای موسسه کارگزار روابط عمومیمیتوانند به ازای هر ماه اشتراک چهار ارسال رایگان بر روی سفارشهای عادی استفاده کنند که مبلغ سفارش زیر سقف مبلغ ارسال رایگان طبق مقررات وبسایت موسسه کارگزار روابط عمومیاست و ارسال رایگان ندارد.
همه کاربران موسسه کارگزار روابط عمومیمیتوانند به پلاس بپیوندند و از این تسهیلات که فقط مختص اعضای موسسه کارگزار روابط عمومیاست، استفاده کنند.
۲. هدیه نقدی (Cashback):
اعضای موسسه کارگزار روابط عمومیاز امتیاز بازپرداخت نقدی بخشی از مبلغ سبد خرید به کیف پول دیجیپی خود، در برخی خریدهای خود، بهرهمند میشوند که این مبلغ پس از خرید نهایی کاربر عضو موسسه کارگزار روابط عمومی(در صورتی که کاربر کیف پول دیجیپی خود را فعال کرده باشد) در حساب کیف پول شارژ میشود و کاربر عضو میتواند پس از پایان مهلت 30 روزه مرجوعی کالا و در صورتی که کالای خریداری شده مرجوع نشده باشد، از این وجه استفاده کند.
۳. اولویت اطلاعرسانی و خرید از پیشنهادهای شگفتانگیز:
اعضای موسسه کارگزار روابط عمومیبرای دسترسی به پیشنهادهای شگفتانگیز از اولویت زمانی 30 دقیقهای بهرهمند میشوند و همچنین میتوانند به رویدادها و پیشنهادهای ویژه انحصاری دسترسی داشته باشند.
از آنجا که در موسسه کارگزار روابط عمومیهمه خریدهای کاربران در صورتی انجام خواهد شد که کالا موجود باشد، عضویت در موسسه کارگزار روابط عمومیتضمینی برای خرید کالا در صورت ناموجود بودن نیست و تعهدی برای موسسه کارگزار روابط عمومیاز این نظر ایجاد نمیکند. این موضوع به این معنا است که ممکن است قبل از پایان مدت دسترسی به کالاها به دلیل استقبال در خرید یا عوامل دیگر کالا ناموجود شود و عملاً غیرقابل سفارش باشد.
۴. پیشنهادهای شگفتانگیز اختصاصی موسسه کارگزار روابط عمومی:
به اعضای موسسه کارگزار روابط عمومیبه صورت روزانه ، پنج محصول شگفتانگیز پیشنهاد میشود که این پیشنهادها برای کاربران عادی قابل خرید نیستند.
از آنجا که در موسسه کارگزار روابط عمومیهمه خریدهای کاربران در صورتی انجام خواهد شد که کالا موجود باشد، عضویت در موسسه کارگزار روابط عمومیتضمینی برای خرید کالا در صورت ناموجود بودن نیست و تعهدی برای موسسه کارگزار روابط عمومیاز این نظر ایجاد نمیکند. این موضوع به این معنا است که ممکن است قبل از پایان مدت دسترسی به کالاها به دلیل استقبال در خرید یا عوامل دیگر کالا ناموجود شود و عملاً غیرقابل سفارش باشد.
۵. ظرفیت ارسال اختصاصی موسسه کارگزار روابط عمومی:
اعضای موسسه کارگزار روابط عمومیمیتوانند از ظرفیت اختصاصی و اضافی زمان ارسال بهرمند شوند و ممکن است سبد خرید آنها در بازههای زمانی سریعتری که برای همه کاربران در دسترس نیست، ارسال شود.
مواردی که لازم است کاربر برای عضویت در موسسه کارگزار روابط عمومیبپذیرد:
– موسسه کارگزار روابط عمومیبرای مشتریانی که محصولات را به منظور فروش یا ارسال برای مشتریان خود، خریداری میکنند، قابل استفاده نیست. درصورت نقض قوانین موسسه کارگزار روابط عمومی، موسسه کارگزار روابط عمومیهیچگونه تعهدی برای بازگشت هزینه عضویت یا ارائه همه خدمات ویژه نخواهد داشت.
– شرایط و ضوابط موسسه کارگزار روابط عمومیقابل اصلاح و تغییر از جانب موسسه کارگزار روابط عمومیاست و لازم است کاربر در زمان تمدید عضویت اشتراک، قوانین و شرایط سایت و به روز رسانیها را مجدد مطالعه و بررسی کند.
– امکان لغو عضویت از جانب موسسه کارگزار روابط عمومیهمراه با عودت وجه حق عضویت وجود نخواهد داشت.
– حساب موسسه کارگزار روابط عمومی، تنها قابل استفاده برای یک نفر (حقیقی) است. تخطی از این قانون مشمول نقض قوانین است.
– عضویت موسسه کارگزار روابط عمومیقابل انتقال به غیر نیست.
– سرویس موسسه کارگزار روابط عمومیسرویسی ماهانه است و امتیازات یک ماه قابل انتقال به ماه بعد یا ماه قبل نیست. این موضوع شامل سرویسهای بلند مدت هم خواهد بود.
– همه خدمات در مدت زمان عضویت فعال قابل استفاده است.
– هزینه و تمدید عضویت: هزینه عضویت موسسه کارگزار روابط عمومیدر صفحه مربوطه قابل مشاهده است. در مواردی ممکن است شرایط عضویت مختلفی ارائه شود و هزینههای عضویت به شکلهای مختلف، متفاوت باشد. هزینه عضویت موسسه کارگزار روابط عمومیقابل استرداد نیست. (برای مثال ممکن است حق عضویت مشتری جدید موسسه کارگزار روابط عمومیبا عضویت اعضای سابق متفاوت باشد.)
۱۲. تغییراتی در عضویت یا اصلاحات در شرایط موسسه کارگزار روابط عمومی: کاربر در مدت زمانی که از عضویت موسسه کارگزار روابط عمومیاستفاده میکند، مشروط به شرایط و ضوابط استفاده از موسسه کارگزار روابط عمومیو چارچوب حریم خصوصی آن خواهد بود. موسسه کارگزار روابط عمومیمیتواند شرایط و ضوابط استفاده و چهارچوب حفظ حریم خصوصی یا هر جنبهای از عضویت موسسه کارگزار روابط عمومیرا در هر زمانی تغییر دهد. اگر هر یک از این شرایط یا هرگونه تغییر در این شرایط، نامعتبر، باطل یا به هر دلیلی غیرقابل اجرا باشد، قابل قبول تلقی میشود و تاثیری در اعتبار و شرایط باقیمانده نخواهد داشت. چنانچه هر یک از موارد ذکر شده به هر دلیلی باطل یا قابل اجرا نباشد، دلیل بر باطل شدن کل شرایط و ضوابط نیست. کاربر میتواند در صورتی که با شرایط و ضوابط جدید موافق نیست، عضویت خود را تمدید نکند، اما در صورت موافقت با شرایط جدید امکان ارتقای عضویت همچنان وجود خواهد داشت.
سایر محدودیتها:
اشخاصی که به دلیلی حساب آنها توسط مراجع قضایی مسدود شده و یا قوانین را نقض کرده و مرتکب تخلف شوند، عضویت آنها لغو شده و ملزم به جبران خسارت وارد آمده به اشخاص ثالث هستند. لازم به ذکر است هزینه عضویت مرجوع نخواهد شد.
عضویت در سرویس موسسه کارگزار روابط عمومیمنوط به تایید موسسه کارگزار روابط عمومیاست و موسسه کارگزار روابط عمومیمجاز است بنا بر صلاحدید از عضویت برخی افراد جلوگیری کند.
تنظیمات مربوط به خبرنامه موسسه کارگزار روابط عمومی، ارسال ایمیل موسسه کارگزار روابط عمومیرا محدود نخواهد کرد و کاربر میتواند با تغییر تنظیمات خبرنامه موسسه کارگزار روابط عمومی، همچنان ایمیل موسسه کارگزار روابط عمومیرا دریافت کند. کاربر نمیتواند عضویت موسسه کارگزار روابط عمومییا مزایای موسسه کارگزار روابط عمومیخود، از جمله کدهای تبلیغاتی برای عضویت یا مزایای موسسه کارگزار روابط عمومیرا منتقل یا واگذار کند.
امتیاز موسسه کارگزار روابط عمومیمختص به اشخاص حقیقی است و اشخاص حقوقی و فروشندگان حق استفاده از این امتیاز را ندارند.
کاربران اصلی موسسه کارگزار روابط عمومی مجاز به خرید محصولات با هدف فروش، اجاره یا ارسال کالا به مشتریان یا مشتریان بالقوه خود با استفاده از مزایای موسسه کارگزار روابط عمومینیستند.
موسسه کارگزار روابط عمومیممکن است به صلاحدید خود مزایا و هزینه عضویت موسسه کارگزار روابط عمومیرا کم یا زیاد کند.
خاتمه/ فسخ عضویت:
موسسه کارگزار روابط عمومیمجاز است بدون اطلاع قبلی عضویت در موسسه کارگزار روابط عمومیکاربران این سرویس را به صلاحدید خود لغو کند. در این صورت بر اساس تعداد ماههای کامل باقیمانده از عضویت کاربر، وجه عضویت بازپرداخت خواهد شد. در صورت بروز موارد نقض شامل این تعهدات یا هر قانون قابل اجرا، کلاهبرداری یا سوءاستفاده از عضویت یا آسیب و ضرر رساندن به موسسه کارگزار روابط عمومییا سایر کاربران، عضویت لغو میشود و هزینه آن مرجوع نخواهد شد.
قانون صالح:
این شرایط مطابق قوانین جمهوری اسلامیایران اجرا و تفسیر میشود. در صورت بروز هرگونه اختلاف، ادعا، مغایرت یا مناقشه که به هر نحوی با شرایط قرارداد مرتبط باشد، از جمله این که مسئله مرتبط با عضویت کاربر در موسسه کارگزار روابط عمومییا مربوط به کالا یا خدمات ارائه شده توسط موسسه کارگزار روابط عمومیباشد یا موجودیت، اعتبار، تفسیر، اجرا، نقض یا خاتمه یا هرگونه اختلاف در رابطه با هرگونه تعهدات غیر قراردادی نشات گرفته از آنها، مراجع صالح، دارای صلاحیت رسیدگی به آن هستند. ( با قبول این شرایط حق مراجعه و شکایت رو از خود سلب و ساقط مینماید. )
محتوا
موسسه کارگزار روابط عمومینهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامیسرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است موسسه کارگزار روابط عمومیتضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط موسسه کارگزار روابط عمومیدارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت موسسه کارگزار روابط عمومیهیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت موسسه کارگزار روابط عمومیتحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت موسسه کارگزار روابط عمومیممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومیموسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومیمثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.
© کلیه محتویات سایت موسسه کارگزار روابط عمومیشامل قانون حق تکثیر شده و به سایت موسسه کارگزار روابط عمومیتعلق دارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در موسسه کارگزار روابط عمومیمبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در موسسه کارگزار روابط عمومیقیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، موسسه کارگزار روابط عمومینمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، موسسه کارگزار روابط عمومیموظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
قوه قهریه
تمامیشرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، موسسه کارگزار روابط عمومیهیچ گونه مسئولیتی ندارد.
موسسه کارگزار روابط عمومیخود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.