حالت مطالعه
تمايز
لازم است كه سازمانها در ميان رقبای گوناگون خود، منحصر به فرد و بی نظير باشند. بنابراين، دستاندركاران بازاريابی، مديريت و ارتباطات به دنبال متمايز نمودن سازمانهایشان از رقبای خود هستند.
تمايز، زمانی به ثمر میرسد كه سهامداران (بازار و مردم) در مورد سازمانی خاص اقدام به قضاوت كنند و نسبتاً آن را به نحوی منحصر به فرد و متفاوت از رقبايش ببينند.
نظرات
قیمت :
5,000 تومان
امتیاز
0
از
0
رأی
5,000 تومان
نویسنده: رابرت ال. هيث
ترجمه: موسسه کارگزار روابطعمومی
تعداد صفحات: 3
روش دریافت: دانلود
158 بازدید 0 دیدگاه
دسته: مقاله