امروزه مدیریت فضای مجازی سازمانها بر عهده روابطعمومیها گذاشته است و آنچه سازمانهای ایرانی بیشتر به دنبال آن بودهاند مدیریت وبسایت بوده است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بیشمار تلفن همراه. اما استقبال مردم از دستگاههای هوشمند و موبایل به عنوان یک رسانه شخصی و همیشه همراه، روز به روز افزایش مییابد و تعداد کاربران اینترنت از طریق تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی به زودی پیشی خواهد گرفت.
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف روابط عمومیموبایل
اصول روابط عمومیموبایل
تلفن هوشمند چیست؟
معرفی و مزایای نسلهای 3G و 4G
3G نسلی بر پایه مولتی مدیا
G4نسلی با سرعت اینترنت چند برابری
مزایای اینترنت پرسرعت
کاربردهای اینترنت پرسرعت
ضرورت بهره گیری از روابط عمومیموبایل
مایکروسافت و برچسبهای رنگی
فناوری واقعیت افزوده
کاربردهای واقعیت افزوده
چطور میشود از واقیت افزوده در یک نشریه استفاده کرد و اصلا چرا؟
زیر شاخههای واقعیت افزوده:
افزونه تبلیغاتی
نظرات
20,000 تومان