تکامل روابط عمومی – این یک دنیای کاملاً جدید (دیجیتال) است

روزی روزگاری روابط عمومی، بازی تماماً در مورد هنر صبر و کمال بود. نوشتن بیانیه [...]

درس‌های بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

در مجموع، آنچه در این کنفرانس گفته شد و تجربه گردید، ما را متقاعد می‌کند [...]

جشن پنجاهمین سالگرد دانشکده روزنامه‌نگاری و رسانه‌های استراتژیک دانشگاه ایالتی تنسی

دانشکده روزنامه‌نگاری و رسانه‌های استراتژیک دانشگاه ایالتی تنسی (MTSU) پنجاهمین سال تاسیس خود را جشن [...]

برنامه کارشناسی تبلیغات و روابط عمومی در دانشگاه ام تی اس یو

این برنامه معتبر، رویکردهای نظری و عملی را ترکیب می‌کند و به دانشجویان فرصتی می‌دهد [...]

تیموتی توماس فورچون (1856-1928)

کارگزار روابط عمومی|| یکی از پیشگامان سیاه‌پوست که بر حوزه روابط ‌عمومی تأثیر گذاشته‌اند، تیموتی [...]

فراز و نشیب در روابط عمومی

شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در دنیای روابط عمومی، فراز و نشیب‌هایی وجود دارد [...]

شش رکن اساسی روابط‌عمومی

کارگزار روابط عمومی|| در دنیای پویای روابط عمومی، روندها و نوآوری‌های جدید اغلب توجه زیادی [...]

بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی برای آموزش هوش مصنوعی در دستگاه‌های اجرایی

راه‌اندازی دوره‌های آموزشی «آشنایی با هوش مصنوعی و کاربردهای آن در سازمان‌ها» زمینه را برای [...]

باربارا وی هیتر، پیشگام روابط‌عمومی، درگذشت

در سال 1989، در سن 62 سالگی، هیتر آژانس روابط‌عمومی HUNTER را در نیویورک تأسیس [...]

توسعه روابط‌عمومی در ایران: از تقدیر از پیشکسوتان تا حمایت از نسل جدید

نویسنده: دکتر عادل میرشاهی (مدیر روابط عمومی خانه صمت ایران) شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) [...]

گزارش برگزاری بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۳ با حضور استادان، مدیران، کارشناسان، [...]

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی: شخصی‌سازی را به اولویت تبدیل کنیم

شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مهدی باقریان، دبیرکل بیست‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران، [...]

کلمه سال ۱۴۰۳ روابط‌عمومی ایران: هوش مصنوعی

در بررسی نتایج کمی، کلمه «هوش مصنوعی‌» با کسب ۴۶ درصد از آرا، در صدر [...]

آماده شدن برای لحظه هوش مصنوعی در روابط عمومی

کارگزار روابط عمومی|| در ژانویه، مطالعه‌ای تحت عنوان «وضعیت هوش مصنوعی در روابط عمومی» توسط [...]

اهمیت ثبات روابط عمومی در فروش فرانچایزها

کارگزار روابط عمومی|| روابط عمومی اغلب به‌عنوان قهرمان نادیده‌گرفته شده در استراتژی رشد برندهای فرانچایز [...]

هوش مصنوعی در روابط عمومی: بهینه‌سازی انتشار اخبار، هدف‌گذاری رسانه‌ای و نظارت هوشمند

هوش مصنوعی در حال تحول بسیاری از صنایع است و روابط ‌عمومی‌ نیز از این [...]

گزارش تصویری بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران/ 1

 بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۳ در مرکز مطالعات [...]

تجلیل از مهدی باقریان؛ مردی که روابط عمومی را با سکوت عاشقانه زنده نگه داشت

شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چهارشنبه ۸ اسفند، بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط [...]

نوآوری و تحول در شخصی‌سازی روابط‌عمومی (مقالات کنفرانس)

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی کنفرانس روابط عمومی ایران و به نقل از دکتر حسن بشیر، [...]

 شخصی‌سازی در روابط‌عمومی: استراتژی‌های نوین برای ارتباط مؤثر

شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || شخصی‌سازی روابط عمومی به معنای تطبیق و تنظیم پیام‌ها، [...]

قدرت روابط‌عمومی شخصی‌سازی‌شده

  شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی به معنای ساخت روابط بلندمدت و تعاملات [...]

انقلاب شخصی‌سازی در روابط‌عمومی: رویکردی نوین در بیست و یکمین کنفرانس بین‌المللی روابط ‌عمومی‌

شخصی‌سازی در روابط‌عمومی، فراتر از یک رویکرد تبلیغاتی، به معنای ایجاد ارتباطات هدفمند و معنادار [...]

مهم‌ترین مطالعات تحقیقاتی روابط‌عمومی در سال ۲۰۲۴

شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط عمومی به‌عنوان یکی از ارکان ارتباطی و استراتژیک [...]

روابط عمومی ترکیبی

شبكه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || با پیشرفت‌های سریع در فناوری و تغییرات مستمر در [...]