تکامل روابط عمومی – این یک دنیای کاملاً جدید (دیجیتال) است
روزی روزگاری روابط عمومی، بازی تماماً در مورد هنر صبر و کمال بود. نوشتن بیانیه [...]
درسهای بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
در مجموع، آنچه در این کنفرانس گفته شد و تجربه گردید، ما را متقاعد میکند [...]
جشن پنجاهمین سالگرد دانشکده روزنامهنگاری و رسانههای استراتژیک دانشگاه ایالتی تنسی
دانشکده روزنامهنگاری و رسانههای استراتژیک دانشگاه ایالتی تنسی (MTSU) پنجاهمین سال تاسیس خود را جشن [...]
برنامه کارشناسی تبلیغات و روابط عمومی در دانشگاه ام تی اس یو
این برنامه معتبر، رویکردهای نظری و عملی را ترکیب میکند و به دانشجویان فرصتی میدهد [...]
تیموتی توماس فورچون (1856-1928)
کارگزار روابط عمومی|| یکی از پیشگامان سیاهپوست که بر حوزه روابط عمومی تأثیر گذاشتهاند، تیموتی [...]
فراز و نشیب در روابط عمومی
شبكه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای روابط عمومی، فراز و نشیبهایی وجود دارد [...]
شش رکن اساسی روابطعمومی
کارگزار روابط عمومی|| در دنیای پویای روابط عمومی، روندها و نوآوریهای جدید اغلب توجه زیادی [...]
بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی برای آموزش هوش مصنوعی در دستگاههای اجرایی
راهاندازی دورههای آموزشی «آشنایی با هوش مصنوعی و کاربردهای آن در سازمانها» زمینه را برای [...]
باربارا وی هیتر، پیشگام روابطعمومی، درگذشت
در سال 1989، در سن 62 سالگی، هیتر آژانس روابطعمومی HUNTER را در نیویورک تأسیس [...]
توسعه روابطعمومی در ایران: از تقدیر از پیشکسوتان تا حمایت از نسل جدید
نویسنده: دکتر عادل میرشاهی (مدیر روابط عمومی خانه صمت ایران) شبكه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) [...]
گزارش برگزاری بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
بیستویکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۳ با حضور استادان، مدیران، کارشناسان، [...]
دبیرکل کنفرانس روابطعمومی: شخصیسازی را به اولویت تبدیل کنیم
شبكه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مهدی باقریان، دبیرکل بیستویکمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران، [...]
کلمه سال ۱۴۰۳ روابطعمومی ایران: هوش مصنوعی
در بررسی نتایج کمی، کلمه «هوش مصنوعی» با کسب ۴۶ درصد از آرا، در صدر [...]
آماده شدن برای لحظه هوش مصنوعی در روابط عمومی
کارگزار روابط عمومی|| در ژانویه، مطالعهای تحت عنوان «وضعیت هوش مصنوعی در روابط عمومی» توسط [...]
اهمیت ثبات روابط عمومی در فروش فرانچایزها
کارگزار روابط عمومی|| روابط عمومی اغلب بهعنوان قهرمان نادیدهگرفته شده در استراتژی رشد برندهای فرانچایز [...]
هوش مصنوعی در روابط عمومی: بهینهسازی انتشار اخبار، هدفگذاری رسانهای و نظارت هوشمند
هوش مصنوعی در حال تحول بسیاری از صنایع است و روابط عمومی نیز از این [...]
گزارش تصویری بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران/ 1
بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران در تاریخ ۸ اسفند ۱۴۰۳ در مرکز مطالعات [...]
تجلیل از مهدی باقریان؛ مردی که روابط عمومی را با سکوت عاشقانه زنده نگه داشت
شبكه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || چهارشنبه ۸ اسفند، بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابط [...]
نوآوری و تحول در شخصیسازی روابطعمومی (مقالات کنفرانس)
به گزارش کمیته اطلاعرسانی کنفرانس روابط عمومی ایران و به نقل از دکتر حسن بشیر، [...]
شخصیسازی در روابطعمومی: استراتژیهای نوین برای ارتباط مؤثر
شبكه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || شخصیسازی روابط عمومی به معنای تطبیق و تنظیم پیامها، [...]
قدرت روابطعمومی شخصیسازیشده
شبكه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || روابطعمومی به معنای ساخت روابط بلندمدت و تعاملات [...]
انقلاب شخصیسازی در روابطعمومی: رویکردی نوین در بیست و یکمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی
شخصیسازی در روابطعمومی، فراتر از یک رویکرد تبلیغاتی، به معنای ایجاد ارتباطات هدفمند و معنادار [...]
مهمترین مطالعات تحقیقاتی روابطعمومی در سال ۲۰۲۴
شبكه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || روابط عمومی بهعنوان یکی از ارکان ارتباطی و استراتژیک [...]
روابط عمومی ترکیبی
شبكه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || با پیشرفتهای سریع در فناوری و تغییرات مستمر در [...]