دکتر حسن ربیعی
دکتر حسن ربیعی
پیشران روابطعمومیفرهنگی کشور
دکتر حسن ربیعی مولف و مدرس علوم ارتباطات و از اساتید روابطعمومیکشور است.
ده سال فعالیت حرفهای در کسوت مدیرکل روابطعمومیو امور بینالملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و انجام دهها پروژه تحقیقاتی و پژوهشی با موضوعات:
– توسعه فرهنگی مبتنی بر دانش روابطعمومی
– مسئولیت اجتماعی شرکتها با محوریت روابطعمومی
– بررسی نقش روابطعمومیدر توسعه بنیادهای خیریه بینالمللی با انجام مطالعات تطبیقی در ۲۸ کشور جهان
– انجام دو مرحله افکارسنجی ملی از میزان شناخت و اعتماد مردم به وقف و اوقاف در ایران
– همکاری در تدوین دانشنامه وقف
– پژوهش پیرامون روابطعمومیمتاورس
– تالیف چهار جلد کتاب و دهها مقاله علمیو تخصصی در مباحث علوم ارتباطات از جمله فعالیتهای ایشان در عرصه مطالعات روابطعمومیاست.
دکتر حسن ربیعی با ابداع و برگزاری هفت دوره همایش ملی و سالانه وقف و رسانه و با بهرهگیری از ظرفیت تأثیرگذار رسانههای جمعی کشور و رسانههای اجتماعی باعث توسعه فرهنگ وقف و امور خیریه و افزایش ده برابری موقوفات کشور شد.
نقش تأثیرگذار حسن ربیعی در ارتقای کمیو کیفی مسابقات بینالمللی قرآن کریم بهعنوان دبیر مسابقات و رئیس کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی در ده دوره برگزاری این رویداد مهم بینالمللی از اقدامات مهم وی در عرصه روابطعمومیفرهنگی کشور است.
دریافت اولین مدال روابطعمومیکشور از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیدر سال ۹۲ و جایزه ملی و دوسالانه دکتر نطقی بنیانگذار روابطعمومیایران و چهره سال روابطعمومیکشور در سال ۹۵ و همچنین دریافت نشان افتخار مدیریت از همایش چهرههای ماندگار مدیریت ایران و دریافت دهها تندیس و نشان ویژه از جمله افتخارات دکتر ربیعی در عرصه مدیریت روابطعمومیکشور است.
حضور و سخنرانی در سمینار تخصصی روابطعمومیفرهنگی کشور مالزی در سال ۱۳۹۴ و بازدید از پیشرفتها و مدلهای علمیو تکنولوژیک ارتباطی و تبلیغاتی کشورهای آلمان، هلند، بوسنی، ارمنستان، ترکیه، امارات، هندوستان، مالزی و برخی کشورهای افریقایی گوشهای از فعالیتهای دکتر حسن ربیعی در عرصه بینالملل است.
دکتر ربیعی عضو سابق هیئتمدیره انجمن متخصصان روابطعمومیایران در حال حاضر بهعنوان مشاور و دستیار ویژه معاون گردشگری وزارت میراثفرهنگی، با بهرهگیری از مدل کشورهای پیشرو در صنعت گردشگری مانند مالزی و ترکیه، تمرکز خود را بر ایجاد و توسعه گردشگری حلال در کشور عزیزمان ایران قرار داده است.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهنربای رسانهای
15 بازدید
-
برگزیدگان سومین جشنواره مردمداری ایران
50 بازدید
-
برگزیدگان سومین جشنواره مردمداری ایران از منظر تصویر
126 بازدید
-
برگزیدگان دومین «جشنواره مردمداری ایران» معرفی شدند
364 بازدید
-
اصل مردمداری در مديريت روابطعمومی و معيارهای آن
412 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید