جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»: کتاب «روابط‌عمومی متاورس» رونمایی می‌شود

8 اردیبهشت 1401
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
انتشارات ، تاریخ روابط‌عمومی ، روابط‌عمومی الکترونیک ، روز ملی روابط‌عمومی ، رویدادها ، فعالیت‌ها و دستاوردها ، فعالیت‌های آموزشی موسسه کارگزار روابط‌عمومی ، کتب ، محتوای منتخب
70 بازدید

کتاب «روابط‌عمومی‌متاورس» در نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» در تاریخ 27 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار وحدت رونمایی می‌شود.

به گزارش شارا، کتاب «روابط‌عمومی‌متاورس» دستاورد هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران است. این کتاب همزمان با برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»، به کوشش حسن بشیر و مهدی باقریان از سوی انتشارات کارگزار روابط‌عمومی‌منتشر می‌شود.

 کتاب «روابط‌عمومی‌متاورس» شامل شش مقاله تالیفی و ترجمه‌ای و دو پیوست است که شامل «گزارش کامل برگزاری اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی‌ایران» و «گزارش کامل برگزاری هجدهمین کنفرانس بین المللی روابط‌عمومی‌ایران» می‌باشد.

در اولین مقاله با عنوان «متاورس چیست؟ چرا باید آن را بسازیم؟ چه کسی آن را خواهد ساخت؟» به این نکته اشاره می‌شود: «با تغییر نام شرکت فیس‌بوک به متا، واژه متاورس دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. اگرچه متاورس عبارت جدیدی نیست و پیدایش آن حداقل به سی سال پیش برمی‌گردد اما با گسترش همه‌جانبه تکنولوژی، امکان ایجاد و دسترسی کامل به متاورس فراهم شده است. افزایش سرعت اینترنت در سطح جهان، ایجاد بسترهای غیرمتمرکز و امن برای ساخت اپلیکیشن‌ها و ایجاد دستگاه‌های واقعی‌سازی دنیای مجازی از جمله دلایل پیشرفت متاورس هستند. در این مقاله، سوال متاورس چیست را با بررسی ویژگی‌های آن پاسخ می‌دهیم. تکنولوژی‌های مورد استفاده در متاورس، شرکت‌های بزرگ فعال در این حوزه و کاربردهای متاورس از جمله دیگر مباحثی هستند که به‌طور جامع و کامل در این مقاله بررسی می‌شوند.»

دومین مقاله با عنوان «روابط‌عمومی‌متاورس: وضعیت فعلی و آینده ممکن‌ها» نوشته مهدی باقریان است.
در این مقاله تاکید شده: «شبکه جهانی وب همه عرصه‌ها بویژه عرصه روابط‌عمومی‌را متحول کرد، اما این‌کار به‌روشی انجام شد که بسیاری سی سال پیش چنین چیزی را به‌طورکامل پیش‌بینی نمی‌کردند. ما در طول این سال‌ها بارها و بارها شاهد تحولات مختلف بوده‌ایم و نسبت به پذیرش آن محتاط و دچار شک و تردید شدیم. طبیعی است که خیلی زود ‌نتوانیم «متاورس» را باور کنیم و به‌همین دلیل نظرات موافق و مخالف زیادی در محافل مختلف مطرح می‌شود و عده‌ای آن را نمایشی و غیرواقعی تلقی می‌کنند و عده دیگری با آغوش باز به استقبال آن رفته و تلاش می‌کنند با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری از مزایا و مواهب آن بهره بیشتری ببرند.»

سومین مقاله با عنوان «متاورس: تکامل یک پلتفرم دیجیتال جهانی» از گلوبال پابلیکیشن است.
در این مقاله تاکید شده: «در فناوری، کسی که اولین قدم را برمی‌دارد و نوآوری می‌کند، از مزایای بسیاری برخوردار خواهد شد و به‌همین دلیل هم هست که BigTech و سایر پلتفرم‌های آنلاین مدتی است که اقدام به خرید شرکت‌های نرم‌افزاری متعددی کرده‌اند که ورود آن‌ها به متاورس را سریع‌تر می‌کند. آن‌ها امیدوارند که پیشگامان تحول بزرگی باشند که متاورس قرار است در زمینه تعاملات و تبادلات دیجیتال بین انسان‌ها، بین کسب‌وکارها و بین انسان‌ها و کسب‌وکارها به‌وجود آورد.»

چهارمین مقاله با عنوان «بررسی اثرگذاری متاورس بر روابط اجتماعی و روابط‌عمومی‌الکترونیک کشورهای در حال توسعه» نوشته جوادصالحی آرتیمانی و مسعود نوری است.

پنجمین مقاله با عنوان «روابط‌عمومی‌در متاورس: آنچه باید بدانیم» نوشته یحیی احمدی و مسعود کریم‌خانی است.

ششمین مقاله با عنوان «تبلیغات در متاورس» نوشته جویونگ کیم است.

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران، همچون سال‌های گذشته در تلاش بوده و هست تا دستاوردهای جدید جهان در حوزه روابط‌عمومی‌ها بویژه با توجه به فضای مجازی که اکنون به یک جهان چندبعدی واقعی تبدیل شده است را برای مدیران، کارگزاران و علاقمندان به حوزه روابط‌عمومی‌به شکل علمی-کاربردی معرفی کند.

در این کنفرانس مقالات گوناگونی در زمینه متاورس دریافت گردید که برخی از این مقالات که در این کتاب که عنوان «روابط‌عمومی‌متاورس» به‌خود دارد، منتشر خواهند شد.

گفتنی است نخستين «جشن ملي روابط‌عمومي» توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومي، انجمن روابط‌عمومي ايران، انجمن روابط‌عمومي استان كرمان، ستاد برگزاري هفته روابط‌عمومي، موسسه كارگزار روابط‌عمومي و با حمايت انجمن جهاني كارگزاران مسلمان روابط‌عمومي، انجمن بين‌المللي روابط‌عمومي، مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا) و بنياد رودكي در «تالار وحدت» برگزار مي‌شود.

ارایه چهار سخنرانی برگزیده علمی‌در خصوص آخرین دستاوردهای روابط‌عمومی‌ در حوزه‌های پژوهش، مدل‌سازی و ارتباطات و همچنین روابط‌عمومی‌متاورس از جمله برنامه‌های این رویداد می‌باشد.

از دیگر برنامه‌های نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» می‌توان به ارائه یافته‌های نخستین نظرسنجی علمی‌روابط‌عمومی‌در ایران و رونمایی دو عنوان کتاب جدید روابط‌عمومی‌که امسال و به همین مناسبت منتشر می‌شود اشاره کرد.

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به صورت حضوری در «تالار وحدت» برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی‌و سایر علاقمندان رایگان و آزاد است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌تلفن‌های 66570194(021)- 66943670 (021) تماس بگیرند.

برچسب ها: جشن ملی روابط‌عمومیروابط‌عمومی متاورسمتاورس
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی

    21 بازدید

  • بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

    5 بازدید

  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    6 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    23 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    12 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    19 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت