نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومی سازمان
طیبه خسروی نیا
کارشناس روابطعمومیاداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان جنوبی- ارشد مدیریت دولتی
ایجاد هر تغییری در سازمان باعث بهوجود آمدن مقاومت، چه در سطح فردی و چه در سطح سازمانی میشود. استقرار و یا توسعه فناوری اطلاعات در سازمانها نیز از این امر مستثنی نیست و این مقاومت همواره یکی از علل تاخیر و یا شکست پروژههای فناوری اطلاعات در سازمان بوده است.
هدف مقالهی حاضر تاثیر نقش فنآوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی بر ارتباطات سازمانی و کمک به ارتقای ارتباطات موثر و کامل و کاربست این دانش در انتخاب تدابیر در بهبود روابط فردی، گروهی و سازمانی در روابطعمومیاست.
مقالهی حاضر به روش کتابخانهای سعی شده که به مفاهیم و نقش فناوری در روابطعمومی پرداخته شود.
دانلود مقاله: نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومیسازمان نقش فناوری اطلاعات در روابطعمومیسازمان
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
فناوریهای نوین و هوش مصنوعی در روابطعمومی: ابزارها و تاکتیکهای نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
7 بازدید
-
معرفی ۷ کتاب جدید روابطعمومی برای روز ملی ارتباطات و روابطعمومی
5 بازدید
-
جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهنربای رسانهای
34 بازدید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
90 بازدید
-
بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی
52 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
104 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید