جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»  

1 خرداد 1401
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
تاریخ روابط‌عمومی ، روابط‌عمومی ، روز ملی روابط‌عمومی ، رویدادها ، رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده ، فعالیت‌ها و دستاوردها ، فعالیت‌های آموزشی موسسه کارگزار روابط‌عمومی ، محتوای منتخب
37 بازدید
  • پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی‌تقدیر شدند

  • نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» از منظر تصویر

  • امضای تفاهم‌نامه بین ایسپا و انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌

  • انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی‌در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»

  • انتشار شماره 60 فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی”

  • نماهنگ شادروان استاد پیشکسوت روابط‌عمومی‌قربانعلی پورمرادیان

  • پاورپوینت نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»

  • انتشار شماره ۶۰ فصلنامه “کارگزار روابط‌عمومی”

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی‌ایران، انجمن روابط‌عمومی‌استان کرمان، انجمن متخصصین روابط‌عمومی‌استان یزد، ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌و با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و بنیاد رودکی صبح روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1401 در «تالار وحدت» برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»، دکتر‌هادی کمرئی نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌طی سخنانی گفت: یکی از آرزوهای همیشگی ما این بود که فعالان روابط‌عمومی‌برای هم‌افزایی و اعتلای روابط‌عمومی‌کنار هم قرار بگیرند و حتما این همبستگی و حرکت مبارک، خود زمینه‌ای خواهد شد برای کارهای بزرگتر و در نتیجه رساندن روابط‌عمومی‌به جایگاه واقعی خودش.

در ادامه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی سخنانی، افزایش بهره‌وری و کارآمدی سازمان را از جمله وظایف روابط‌عمومی‌ها دانست و اظهار داشت: بهره‌وری مفهوم پیچیده‌ای است ولی مدیریت کردن بین داده و ستانده و ستانده را افزایش دادن نسبت به داده از جمله مسئولیت حوزه بهره‌وری در سازمان است. تقویت نوآوری حرفه‌ای و نوآوری مردم هم از جمله وظایف روابط‌عمومی‌هاست. روابط‌عمومی‌ها باید بتوانند نوآوری را درون سازمان و مشارکت دادن ذینفعان و مردم را برای خلق نوآوری‌ها به‌وجود آورند.

دکتر سعیدرضا عاملی با بیان این نکته که سند ملی روابط‌عمومی‌در دست تدوین است و امیدواریم در سند ملی روابط‌عمومی‌بتوانیم نظام روابط‌عمومی‌را پیش‌بینی کرده و جایگاه نو و حقوقی را در سازمان تامین کنیم عنوان کرد: سند ملی روابط‌عمومی‌برای همه روابط‌عمومی‌های بخش دولتی و خصوصی ظرفیت‌ساز خواهد بود و لذا جا دارد که خانواده روابط‌عمومی‌ایده‌های‌شان را در اختیار ما بگذارند و انجمن‌های قوی در حوزه روابط‌عمومی‌در این حوزه‌ها ورود پیدا کنند.

در این مراسم، همچنین «دکتر حسن بشیر» عضو هیات علمی‌دانشگاه امام صادق (ع)، «دکتر حسینعلی افخمی» مدیرگروه روابط‌عمومی‌دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و «حامد جمالی» مدیرعامل آسانگار به ترتیب در خصوص «مدل جهانی روابط‌عمومی‌و ارتباطات 2021»، «آینده ارتباطات در آسیا 2021» و «4 پایه حیاتی ارتباطات سازمانی» سخنرانی کردند.

نتایج نخستین نظرسنجی علمی‌روابط‌عمومی‌در ایران با موضوع «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی‌در خصوص اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی‌تحت عنوان «دفتر وزارتی و روابط‌عمومی» توسط دکتر مهدی رفیعی رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) ارائه شد.

همچنین در این مراسم، با حضور مهدی رفیعی رییس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) و مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، تفاهم‌نامه همکاری بین این دو مرکز و انجمن به امضا رسید. هم‌افزایی، تعامل، همکاری و ایجاد شبکه علمی، پژوهشی و آموزشی منسجم، به منظور رصد و ارزیابی نظام‌مند و مستمر وضعیت، تغییر و تحولات افکارعمومی‌و کمک به توسعه ادبیات، تحقیقات و پژوهش‌های تجربی در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی‌ از جمله محورهای همکاری پیش‌بینی‌شده در این تفاهم‌نامه است.

رونمایی سه کتاب علمی‌ارزشمند «روابط‌عمومی‌متاورس”، «روابط‌عمومی‌و مدیریت بحران» (به‌اهتمام حسن بشیر- مهدی باقریان) و «روابط‌عمومی‌و رسانه، دوست یا دشمن» نوشته موسی الرضا شبرنگی نیز از جمله برنامه‌های نخستین جشن ملی روابط‌عمومی‌بود.

استاد اکبر میرشمس اولین و دومین مدیر روابط‌عمومی‌شرکت آب‌وفاضلاب تهران، ابوالقاسم حکیمیان عضو هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی‌ایران، سیدشهاب سیدمحسنی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی، امیرعباس تقی‌پور مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات، محمد بصیریان مدیرعامل انجمن روابط‌عمومی‌استان کرمان، مهندس ناصر رزاق‌منش عضو هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی‌ایران و مهدی نورعلی‌شاهی رییس مرکز روابط‌عمومی‌و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌از جمله پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی‌بودند که در این مراسم از آنان تقدیر شد.

در این مراسم با اعطای نشان ملی روابط‌عمومی‌از تلاش‌‌های علمی‌و حرفه‌ای استاد ارجمند شادروان قربانعلی پورمرادیان تجلیل شد.

در آئین‌ اختتامیه نخستین جشن ملی روابط‌عمومی، از برگزیدگان بیستمین “دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی‌ایران” آقایان مهدی فلاحتیان مدیرعامل موسسه فرهنگی مذهبی معرفت اصفهان (جایزه خلاقیت و انتشارات)، مهندس صادق سکری مدیرکل روابط‌عمومی‌شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی‌ایران (جایزه پژوهش)، دکتر رضا همدانچی رئیس اداره کل روابط‌عمومی‌بانک سپه (جایزه کمپین تبلیغاتی)، مهندس محمدجواد براتی احمدآبادی مدیر روابط‌عمومی‌شرکت فولاد مبارکه اصفهان (جایزه آموزش و فرهنگ‌سازی)، مهندس علیرضا امیری مدیر روابط‌عمومی‌شرکت سهامی‌ذوب‌آهن اصفهان (جایزه برنامه‌ریزی)، مهندس مسعود میرمحمدی مدیر روابط‌عمومی‌و امور بین‌الملل مجتمع جهان فولاد سیرجان (مسئولیت اجتماعی)، دکتر حسین مرادی مدیر روابط‌عمومی‌و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی قشم (جایزه انتشارات – بخش علمی)، مهندس منصور فخاران مدیر کل روابط‌عمومی‌سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور (جایزه فرهنگ‌سازی)، مهندس شهرام بخشا رییس اداره کل روابط‌عمومی‌بانک توسعه تعاون (جایزه پژوهش – بخش تحلیل محتوا)، مهندس غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌عمومی‌شرکت فولاد خوزستان (جایزه مسئولیت اجتماعی – بخش مقابله با کرونا)، سیدابوالفضل اسمعیلی مدیر روابط‌عمومی‌و نظارت بر خدمات اجتماعی مجتمع مس آذربایجان (مسئولیت اجتماعی – بخش خدمات عمومی)، مهندس مسعود زیدونی رئیس روابط‌عمومی‌شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری (جایزه مسئولیت اجتماعی – بخش خدمات عمومی)، رضا صفریان مدیر روابط‌عمومی‌شرکت فولاد هرمزگان جنوب (جایزه روابط رسانه‌ای) و امید صدیق مدیر روابط‌عمومی‌بنیاد رودکی تجلیل بعمل آمد.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه، از آقایان مهندس محمدامین نعمتی مدیر روابط‌عمومی‌مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز (مدال روابط‌عمومی)، دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر روابط‌عمومی‌و امور بین‌الملل بیمه رازی (جایزه مدیر فعال روابط‌عمومی)، دکتر محمد محتاطی معاونت امور اداری سرای گردشگری سیمرغ محمود آباد (مدیر فعال روابط‌عمومی‌فرهنگی)، دکتر سعید رزمخواه مشاور عالی مدیر عامل و مدیریت روابط‌عمومی‌و امور بین‌الملل شرکت طراحی و مهندسی صنایع پتروشیمی‌(جایزه مدیر فعال روابط‌عمومی‌صنعتی) و سیدابوالفضل اسمعیلی مدیر روابط‌عمومی‌و نظارت بر خدمات اجتماعی مجتمع مس آذربایجان (سونگون) تجلیل شد.

انتشار ویژه‌نامه رنگی، پخش نماهنگ شادروان قربانعلی پورمرادیان و کلیپ تاریخ روابط‌عمومی، تقدیر از فعالان و پیشکسوت روابط‌عمومی‌و اجرای آثاری توسط ارکستر سمفونیک تهران از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

برچسب ها: جشن ملی روابط‌عمومیگزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»نخستین جشن ملی روابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی

    21 بازدید

  • بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

    5 بازدید

  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    6 بازدید

  • استراتژی‌های روابط‌عمومی کارآمد و تاثیرگذار

    18 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    23 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    12 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت