اعطای نشان روابطعمومی به دو پیشکسوت روابطعمومی
در آیین اختتامیه «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی» که در تاریخ 18آبان1401 بههمت انجمن متخصصان روابطعمومی در محل سالن همایشهای بینالمللی شهدای محیطزیست برگزار شد، نشان ملی روابطعمومیبه دو پیشکسوت روابطعمومیاعطا شد.
به گزارش شارا، نشان ملی روابطعمومی، به عنوان بالاترین و قدیمیترین جایزه روابطعمومیایران که در سال 1393 پایهگداری شد به علیاکبر خدابخش و محسن نقیلو اعطا گردید.
علیاکبر خدابخش علاوه بر کسب جوایز مختلف در کنفرانسها و جشنوارههای ملی و بینالمللی، دارای تالیفاتی در حوزه ارتباطات، رسانه و توسعه ملی است. وی پیش از این، به عنوان مشاور معاون صدای رسانه ملی و مدیر روابطعمومیمعاونت صدا، مدیر روابطعمومیشبکه رادیویی فرهنگ صدا، مدیر روابطعمومیشبکه رادیویی پیام و شبکه رادیویی آوا و مدیر پخش و نظارت و ارزشیابی شبکه رادیویی پیام و شبکه رادیویی آوا نیز خدمت کرده است.
وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه صدا وسیماست در حوزه تهیهکنندگی برنامههای رادیویی و تلویزیونی نیز فعالیت دارد و به عنوان مدرس حوزه روابطعمومی، ارتباطات و رسانه در دانشگاههای مختلف از جمله دانشگاه علم و فرهنگ به تدریس مشغول است.
محسن نقیلو دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی منابع طبیعی از دانشگاه تهران است و از سال 1377 با شرکت در کلاسهای آموزشی و تربیت خبرنگاری جهاد دانشگاهی، فعالیت در روابطعمومیرا آغاز کرده است.
وی، تجربه مدیریت روابطعمومیچندین مرکز علمیو اجرایی را در کارنامه دارد که از آن جمله میتوان به: مدیرکلی روابطعمومیسازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری و نیز مدیرکلی روابطعمومیو امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست از آذرماه 1400 تا امروز اشاره کرد.
معاونت ارتباطات و اطلاعرسانی اداره کل حوزه ریاست دانشگاه تهران و مدیریت موزههای تاریخی و فضاهای فرهنگی این دانشگاه از دیگر تجربههای مدیریتی این فعال حوزه روابطعمومیاست.
وی علاوه بر برگزاری نخستین دوره جشنواره منابع طبیعی و رسانه، مشاور رسانهای چندین جشنواره فرهنگی و رویداد علمیبوده است.
تاکید نقیلو در حوزه رسانه، ارتباط و تعامل با منتقدان برای اقناع افکار عمومیاست و توجه به کنشگری مدیران را از اولویتهای دولتها میداند.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی: تاریخچه و دورههای مختلف
10 بازدید
-
ارزیابی برنامههای انتشاراتی
27 بازدید
-
معیارهای ارزیابی تبلیغات در مطبوعات
33 بازدید
-
تبلیغات مکتوب چیست؟
30 بازدید
-
معیارهای ارزیابی آثار تولیدی توسط هوش مصنوعی مولد
30 بازدید
-
آثار تولیدی توسط ابزارهای هوش مصنوعی مولد چیست؟
31 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید