جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

انتشار ویژه نامه یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

27 اسفند 1400
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
انتشارات ، تاریخ روابط‌عمومی ، جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران ، فعالیت‌ها و دستاوردها ، نشریات ، یازدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
32 بازدید

سی و سومین شماره فصلنامه «کارگزار روابط عمومی» ویژه یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس، سرمقاله این نشریه را دکتر محمدمهدی مظاهری رئیس یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران در باره «روابط عمومی‌دیجیتال؛ تشدید کننده مسئولیت است نه رافع آن!» است. وی در این سرمقاله آورده است «در زمانه ای که ابزارهای ارتباط جمعی و رسانه‌های گروهی، رشد و تغییر فرم و محتوای مشهود و غیرقابل تصوری را تجربه کرده و به هیچ وجه با شرایط یک دهه پیش خود قابل قیاسی نیستند، روابط عمومی‌ها به عنوان عناصر پیشتاز و سردمدار یک مجموعه نمی‌توانند از قافله پرشتاب این تغییر عقب بمانند چرا که کناره گیری به هر بهانه و به هر دلیل، بیش از همه منافع سازمان را هدف می‌گیرد.»

همچنین دکتر حسن بشیر دبیر کمیته علمی‌کنفرانس در یادداشتی دهه دوم تحول در حوزه روابط عمومی‌را بررسی می‌کند. وی در این یادداشت، روابط عمومی‌را به عنوان یک فلسفه و یک تفکر مبتنی بر «انسان محوری»، «اخلاق محوری» و «هویت محوری» معرفی می‌کند.

در بخش معرفی خلاصه سخنرانی، موضوعات و سخنرانان اصلی کنفرانس به تفصیل معرفی می‌شوند.
صفحات خلاصه سخنرانی هشت سخنران برجسته کنفرانس، مطلبی است که می‌توان در این ویژه نامه مطالعه کرد.
32 صفحه این نشریه به پرونده زندگی حرفه ای دکتر یونس شکرخواه بنیانگذار روزنامه نگاری آنلاین ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی اختصاص دارد.

آثار و تالیفات، پژوهش‌ها، مقالات، راهنمایی و مشاوره پایان نامه‌ها، کاریکاتورها، تصاویر، گفتگوها و پیام‌ها از محتوای این پرونده می‌باشد. گفتگوی اختصاصی «شارا» با دکتر یونس شکرخواه دیگر مطلبی است که در این نشریه درج شده است. در بخشی از این مصاحبه می‌خوانیم:

روابط عمومی‌آنلاین، دیجیتال و هر آنچه که اسم آن را می‌گذارید، بزک نیست بلکه فلسفه است. شما می‌توانید من عامی‌و بی سواد را با آخرین تکنولوژی‌ها از ساعت مچی اپل که چند روز پیش رونمایی شد تا دوربین و عینک دیجیتال و لباس هوشمند مجهز کنید. اما من نمی‌توانم از آن‌ها استفاده کنم، زیرا شما آن‌ها را به صورت تزئینی به من دادید. اگر خاطرتان باشد گفتم که روابط عمومی‌آنلاین یا دیجیتال یک فلسفه است و اگر شما به این فلسفه مومن نباشید، کاری نمی‌توانید انجام دهید. ادارات را پر از کامپیوتر، کابل و داکت می‌کنید، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. کسی باید نترسد و پا جلو بگذارد و کاری انجام دهد. من در ترم روابط عمومی‌حرف تلخی زدم که اکنون نکرار می‌کنم: روابط عمومی‌ها در ایران مشکل روابط عمومی‌دارند چرا که اگر مشکل روابط عمومی‌نداشتند ما اکنون 10 نهاد روابط عمومی‌نداشتیم. روابط عمومی‌فرقه اسماعیلیه نیست که فرقه خود را درست کند. روابط عمومی‌می‌توانست یک اتحادیه بزرگ داشته باشد. من حتی با خود کلمه روابط عمومی‌مشکل دارم. روابط عمومی‌فیلم، بازی و اجرا نیست بلکه چیزی است که باید به آن باور داشته باشید. در سینما بین نقش و تیپ تفاوت معنایی قایل می‌شویم. روابط عمومی‌زمانی شکل می‌گیرد که فرد روابط فردی، درون فردی و میان فردی را بداند و جوهره بین فردی خود درک عمیق داشته باشیم و با آن می‌توانیم به سراغ داستان روابط عمومی‌رفت. روابط عمومی‌حقیقیت واقعی بیرون زندگی است. روابط عمومی‌امروز یک راز بیشتر ندارد و آن هم شفافیت است.
علاوه بر آن در این پرونده، گفتگوهای اختصاصی و ویژه ای با استادان و صاحب نظران ارتباطات در خصوص زندگی حرفه ای دکتر یونس شکرخواه صورت گرفته است:

ـ دکتر حسام الدین آشنا: دکتر شکر خواه عین ارتباط است
ـ استاد فریدون صدیقی: دکتر شکرخواه، آقای سیب
ـ دکتر حسن نمک دوست: یونس شکرخواه، بهترین استاد خبر در ایران
ـ استاد سیدفرید قاسمی: دکتر شکرخواه، مدرن ترین سنتی

پیام‌هایی از مدیران عامل بانک تجارت، بانک قوامین و بانک دی را نیز می‌توان در این ویژه نامه مطالعه کرد. در این پیام‌ها، ماموریت روابط عمومی‌های بانک‌ها در این سازمان پیشرو مورد تحلیل و تاکید قرار گرفته و این که روابط عمومی‌نوین، بایستی به بازتعریف کارکردهای خود مبتنی بر بسترساز و کارهای الکترونیکی بپردازد.

در بقیه صفحات دکتر‌هادی کمرئی، حسن ربیعی، ابراهیم کاظم پور اقدم، دکتر حمید موفق، ابراهیم صفرلکی، یوسفعلی منیری، دکتر شهاب اکبریان، طاهر شاه نظر و حامد جمالی درباره نقش روابط عمومی‌دیجیتال در زندگی حرفه ای و سازمانی مطالبی ارایه کردند.

سی و سومین فصلنامه کارگزار روابط عمومی‌«به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی مهدی باقریان و با سردبیری زهرا بابازاده گان» با بهای شش هزار تومان به دکه روزنامه فروشی‌ها قرار گرفت.

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • اطلاعات غلط در برابر اخبار جعلی

    21 بازدید

  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    6 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    23 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    12 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    19 بازدید

  • به يك روابط‌عمومی متاورسی تبديل شويم

    16 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت