بهکارگیری اعتماد در بازیابی کووید-19
اعتماد نقش بافت پیوندی روابط، اقدامات و انتظاراتمان از دیگران را ایفا میکند. انتظار داریم که نهادها، کسب وکارها و سایر سازمانها، وعدههایشان را برآورده کنند و رفتار مسئولانه ای داشته باشند. انتظار داریم که بتوانیم با ایمنی کامل، در جامعه حاضر شویم، روی روابطمان حساب باز کنیم و شرایط باثباتی داشته باشیم.
پاندمی کووید-19، شوک بزرگی برای مجموعه سیستمهای ما بوده- و یک عامل محرک برای بازسازی اعتماد است. در تلاش های رهبران بهبودپذیر برای هدایت سازمانها و ذینفعان در حین بحران کووید-19، اعتماد نقش حیاتی تری ایفا خواهد کرد، زیرا بدون آن نمی توان بازیابی باثبات و موفقی داشت.
بهمنظور بازسازی اعتماد در میان ذینفعان و فراهم سازی بهترین موقعیت برای رشد بلندمدت شرکت، رهبرها باید تمرکز خود را بر چهار جنبه از اعتماد بگذارند: فیزیکی، احساسی، مالی و دیجیتالی.
فهرست مطالب
مقدمه
اعتماد چیست
جنبههای اعتماد
اکوسیستم اعتماد
مطمئن بودن
نتیجهگیری
لینک مطلب: http://kpri.ir/product/بهکارگیری-اعتماد-در-بازیابی-کووید-19/
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهنربای رسانهای
11 بازدید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
43 بازدید
-
بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی
40 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
88 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
82 بازدید
-
پنج درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
89 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید