بهکارگیری اعتماد در بازیابی کووید-19
اعتماد نقش بافت پیوندی روابط، اقدامات و انتظاراتمان از دیگران را ایفا میکند. انتظار داریم که نهادها، کسب وکارها و سایر سازمانها، وعدههایشان را برآورده کنند و رفتار مسئولانه ای داشته باشند. انتظار داریم که بتوانیم با ایمنی کامل، در جامعه حاضر شویم، روی روابطمان حساب باز کنیم و شرایط باثباتی داشته باشیم.
پاندمی کووید-19، شوک بزرگی برای مجموعه سیستمهای ما بوده- و یک عامل محرک برای بازسازی اعتماد است. در تلاش های رهبران بهبودپذیر برای هدایت سازمانها و ذینفعان در حین بحران کووید-19، اعتماد نقش حیاتی تری ایفا خواهد کرد، زیرا بدون آن نمی توان بازیابی باثبات و موفقی داشت.
بهمنظور بازسازی اعتماد در میان ذینفعان و فراهم سازی بهترین موقعیت برای رشد بلندمدت شرکت، رهبرها باید تمرکز خود را بر چهار جنبه از اعتماد بگذارند: فیزیکی، احساسی، مالی و دیجیتالی.
فهرست مطالب
مقدمه
اعتماد چیست
جنبههای اعتماد
اکوسیستم اعتماد
مطمئن بودن
نتیجهگیری
لینک مطلب: http://kpri.ir/product/بهکارگیری-اعتماد-در-بازیابی-کووید-19/
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
4 نکته برای شفاف سازی انتظارات روابط عمومی در ارتباط با مشتریان
4 بازدید
-
بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند
5 بازدید
-
نکات ضروری در رابطه با برنامه ارتباطات
3 بازدید
-
استراتژیهای روابطعمومی کارآمد و تاثیرگذار
18 بازدید
-
گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابطعمومی
23 بازدید
-
“ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی
12 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید