جوایز روابط‌عمومی ایران

جایزه دکتر حمید نطقی

جایزه دکتر حمید نطقی (۱۳۷۸-۱۲۹۹) بنیانگذار روابط عمومی‌نوین ایران، برای همیشه طرز تفکر ما را در مورد روابط عمومی‌تغییر داد.

وی از طریق دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی، که خود در شکل دهی آن نقش به سزایی داشت به تربیت نیروهای جوان، خوشفکر، مردم دوست و آشنا به مبانی ارتباطات انسانی و اجتماعی پرداخت.

جایزه دکتر نطقی بنیانگذار روابط عمومی‌ایران به طور خلاصه نام جایزه ای است که به منظور ادای احترام به دکتر نطقی و پاسداشت ارزش‌هایی که او از آن‌ها حمایت می‌کرد، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی‌و دبیرخانه دائمی‌کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران در سال ۱۳۸۳ طراحی شده است.

جایزه دکتر حمید نطقی
برندگان جایزه دکتر نطقی


اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی (APR)

دستاورد اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی، یک دستاورد فردی است که تنها ویژه متخصصان حرفه ای روابط عمومی بوده و تنها برای افرادی توصیه می شود که حداقل 5 سال تجربه کار مفید در حوزه روابط عمومی را داشته باشند.

اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی، به عنوان استاندارد طلایی برای حرفه ای ها و بالاترین مدرک ممتاز در صنعت روابط عمومی در آمریکا، کانادا، انگلستان، مالزی، آفریقای جنوبی، استرالیا و بسیاری از کش.رهای دیگر به رسمیت شناخته می شود.


برای نخستين بار در تاريخ روابط عمومی ايران، مهدی باقريان دبيرکل کنفرانس بين المللی روابط عمومی ايران و مدير عامل موسسه کارگزار روابط عمومی موفق به دريافت اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی (APR) شد.

موسسه روابط عمومی مالزی اين اعتبارنامه حرفه ای و تخصصی را به پاس تلاش های مستمر و ارزنده نامبرده در زمينه اعتلای روابط عمومی در دوسطح ملی و بين المللی طی مراسمی با حضور شخصيت های علمی و فرهنگی در انستيتو بين المللی تمدن اسلامی، دانشگاه بين المللی اسلامی مالزی به وی اعطا کرد.

رييس هيات اعتباربخشی موسسه روابط عمومی مالزی که مسووليت ارزيابی متخصصان روابط عمومی را به عهده دارد، خاطرنشان کرد اين اعتبارنامه به مهدی باقريان به دليل فعاليـت های موثر او در حوزه روابط عمومی و ارتباطات اعطا گرديد.

لازم به ذکر است اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی، معمولاً به افرادی که برای پيشرفت و اعتلای صحيح و درست

روابط عمومی نقش ارزنده ای ايفا می کنند تعلق می گيرد.

برای کسب اطلاعات کامل اینجا را کلیک بفرمایید


جشنواره مردمداری ایران

جشنواره مردمداری ایران، مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی (استادان، مدیران، کارشناسان روابط‌عمومی و…) است که هر ساله توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی برگزار می‌شود.

کمیته داوری جشنواره ترکیبی از صاحب‌نظران و صاحب‌منصبان حرفه‌ای و عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی کشور را شامل می‌شود که تلاش می‌کنند اقدامات و خدمات الگوساز و باکیفیت را از بین اقدامات و خدمات شناسایی شده یا معرفی شده، انتخاب کنند.

قدردانی‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می‌گیرد:
الف: مدال‌های روابط‌عمومی ایران
ب: جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران

برای کسب اطلاعات کامل اینجا را کلیک بفرمایید


جايزه صنعت روابط‌عمومي‌ ايران

جايزه صنعت روابط‌عمومي‌ ايران، راوي داستان تلاش‌هاي متخصصان روابط‌عمومی و مهر تاييدي بر عملكرد و دستاوردهاي مديران و شاغلان خلاق اين حوزه است و درهاي جديدي براي افزايش آگاهي، بهبود فرصت‌هاي شبكه‌اي، برجسته‌سازي فعاليت‌ها، آموزش و توسعه مهارت‌ها، ايجاد فرصت‌هاي اطلاع‌رساني، مستندسازي، انتقال تجارب و الگوهاي موفق و به‌طوركلي ارتباطات باز مي‌كند. شما لياقت آن را داريد.

برای کسب اطلاعات کامل اینجا را کلیک بفرمایید


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *