جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

دکتر سعیدرضا عاملی: ارتباطات همیشه متصل و روابط عمومی جدید محقق شده است

اگرچه همچنان محتوا و روابط انسانی بنیان و روح روابط عمومی‌موفق و موثر را تشکیل می‌دهد ولی به لحاظ دامنه کار و تکنیک و تعامل فردی با تک تک کاربران، روابط عمومی‌قدیم رو به اضمحلال است و روند‌های قدیم روابط عمومی‌محکوم به انزوا است.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران، دکتر سعید رضا عاملی از سخنرانان این کنفرانس با بیان این مطلب گفت: ظهور صنعت همزمان ارتباطات، تولد اینترنت و آمدن نسل‌های پی در پی وب 1 تا وب 5 و همچنین ایجاد و گسترش متنوع رسانه‌های اجتماعی و شبکه ای، همراه با ایجاد زیرساخت‌های بزرگ فناوری اطلاعات مثل رایانه ابری، اینترنت همه چیزها و صنعت هوشمند پایش و بازخوانی اطلاعات، فراگیر شدن تلفن همراه و ظهور نسل سوم تا پنجم تلفن همراه؛ دوره جدیدی از روابط عمومی‌را خلق کرده است که از یک سو ارتباطات همیشه متصل و از سوی دیگر روابط عمومی‌جدید را محقق نموده است.

برنده جایزه دکتر نطقی که با موضوع “ارتباطات همیشه متصل و ظهور روابط عمومی‌جدید: اینترنت همه چیزها و روابط عمومی‌هوشمند” در یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی‌ایران سخنرانی خواهند کرد، افزود: ارتباطات همیشه متصل از ظرفیت اتصال آدم‌ها به آدم‌ها(P2P)، آدم‌ها به ماشین‌ها (P2M)و ماشین‌ها به ماشین‌ها (M2M)برخوردار است و دارای ماهیت و ظرفیت هدفمند، نظامند و ساختارمند است. روابط عمومی‌جدید، دارای محتوای بسیار قدرتمند، برنامه ای، تصویری، شبکه ای، رسانه ای، فراگیر، هوشمند، استاندارد و شفاف و دارای ظرفیت “ارتباطات همیشه متصل به کاربران” اعم از اعضاء، مشتریان و همه ذی نفعان یک سازمان است.

 استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران گفت: بوجود آمدن اینترنت همه چیزها که به دنبال اتصال همه 1) آدم‌ها، 2) اشیاء، 3) اطلاعات و 4) فرایندها به اینترنت است، عصر جدیدی از ارتباطات رقم می‌خورد که موجب هوشمند شدن روابط عمومی‌ها و ایجاد “توانش ارتباطی” جدیدی می‌شود. امروزه فقط 0.6 یک درصد پدیده‌ها متصل به اینترنت هستند و همچنان 99.4 درصد پدیده غیر متصل هستند و ما احساس می‌کنیم که در جهان “ارتباطات آن لاین” یا “ارتباطات همیشه متصل” زندگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در روند متصل شده به اینترنت مشاهده می‌شود که در سال 1984 تنها 1000 پدیده به اینترنت متصل بود. این رقم در سال 1992 به یک میلیون و در سال 2013 به 10 میلیارد رسید. پیش‌بینی می‌شود که در سال 2020 میلادی، حدود 50 میلیارد پدیده به اینترنت متصل شود. درواقع در آینده گستره وسیعی از پدیده متصل به اینترنت خواهند بود.

پروفسور عاملی در این سخنرانی تلاش خواهد کرد ضمن ارایه تعریف مفهومی‌و کاربردی مقوله‌های مرتبط با “روابط عمومی‌جدید” که عمیق تحت تاثیر “رسانه‌های جدید ” و “صنعت ارتباطات جدید ” و بطور خاص “اینترنت همه چیزها” است، خدمات روابط عمومی‌جدید را تبیین کند تا از این طریق گام نظری و عملی در جهت معرفی روندهای جدید روابط عمومی‌برداشته شود.

برچسب ها: سعیدرضا عاملیکنفرانس روابط عمومی ایرانیازدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • کلیپ معرفی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران

    300 بازدید

  • سخنرانی دکتر سعیدرضا عاملی در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

    156 بازدید

  • گزارش برگزاری دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران

    135 بازدید

  • علی اکبر جلالی: روابط‌عمومی‌ها جزء لاینفک زندگی اجتماعی و روزمره هستند

    151 بازدید

  • فراخوان یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

    143 بازدید

  • يازدهمين كنفرانس بين المللی روابط عمومی ايران در روزنامه آسيا

    98 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت