رویکرد نظری و داده محور PRSA برای بهبود تنوع و همه‌شمولی در روابط‌عمومی

ضرب المثلی وجود دارد که ادعا می کند: “شما نمی توانید آنچه را که اندازه گیری نمی کنید مدیریت کنید.” پیامی که در اینجا وجود دارد این است که نمی‌توانید بدانید که آیا در تلاش‌های خود موفق هستید یا نه، مگر اینکه موفقیت تعریف، پیگیری و اندازه‌گیری شود.

انجمن روابط‌عمومی‌ آمریکا (PRSA) تلاش‌های مربوط به تنوع و شمول (D&I) را در این زمینه اندازه‌گیری کرد. در سال 2019، انجمن تلاشی یک ساله را برای درک بهتر افکار، رفتارها و نگرش های اعضای PRSA در زمینه های D&I آغاز کرد. برای به دست آوردن این اطلاعات، PRSA یک مطالعه جامع و سه مرحله ای را برای ارزیابی ادراکات D&I انجام داد.

این مقاله فرآیند PRSA را تجزیه و تحلیل می کند و در مورد یافته های مطالعه 2019 به جزئیات می پردازد. جزئیات کشف‌شده را بررسی می‌کند و با بینش‌هایی در مورد اینکه چگونه PRSA می‌تواند به بهترین شکل از داده‌ها برای ساخت برنامه‌هایی استفاده کند که در استراتژی‌های بلندمدت D&I سازمان معنادار هستند، نتیجه‌گیری می‌کند.

 

متن کامل مقاله به زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *