جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

سخنرانی دبیر کمیته علمی در کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

8 اسفند 1400
ارسال شده توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
تاریخ روابط‌عمومی ، رویدادها ، محتوای منتخب ، هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران
53 بازدید

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌‌ایران (IRAN CPR 1400) که با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان نهادها و سازمان‌های بخش‌های دولتی و خصوصی و با رعایت محدودیت‌های کرونایی، چهارم اسفند 1400 برگزار شد، «روابط‌عمومی‌متاورس» به عنوان یک دستور کار تحقیقی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

به گزارش شارا، متن سخنراني دكتر حسن بشير دبیر کمیته علمی‌کنفرانس به شرح زير است:

برگزاری 18 دوره کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی، نشان از ثبات قدم و استقامت دست‌اندرکاران و استمرار حمایت‌های تمامی‌خانواده بزرگ روابط‌عمومی‌کشور دارد. تحولات و پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های علمی‌و عملی روابط‌عمومی‌کشور حادث شده است ولی تا رسیدن به جایگاه ایده‌آل فاصله‌هایی وجود دارد که بطور یقین با ارایه راه‌حل‌ها و راهکارهایی که لازم است از سوی منتقدان ارایه شود، با برون‌رفت از چالش‌ها، آینده‌ای بهتری را ترسیم کرد.

از مطالعه ادوار گذشته کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌و مروری بر این رویداد علمی، چنین احصا می‌شود که بیش از 120 تن از شخصیت‌های مهم و بزرگ داخلی و خارجی با ارایه مقاله و سخنرانی در کنفرانس‌ها شرکت داشته و 120 کتاب تخصصی همزمان با برگزاری هر دوره کنفرانس، تولید و منتشر شده است. همچنین هزاران مدیر و کارشناس روابط‌عمومی‌به‌صورت حضوری و غیرحضوری در جریان کنفرانس قرار گرفته‌اند و در مجموع می‌توان نقش و اثرگذاری برگزاری کنفرانس را در توسعه و تقویت نهاد روابط‌عمومی‌به بدیل توصیف کرد. راه‌اندازی و به‌روز بودن شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران که شارا نام دارد، برگزاری جشنواره‌های تخصصی که به بررسی آثار و تولیدات روابط‌عمومی‌ها می‌پردازد، انتشار ده‌ها کتاب تخصصی و علمی‌در حوزه روابط‌عمومی، توجه یافتن مدیران ارشد سازمان‌ها به نقش و جایگاه روابط‌عمومی‌در سازمان‌ها همگی نشان از حرکت رو به رشد و پیشرفت روابط‌عمومی‌است که ناشی از استمرار در حرکت انجمن‌ها، موسسات و نهادهای تخصصی روابط‌عمومی‌کشور است.

بنابراین با نگاهی منصفانه به رویدادهای جاری در عرصه روابط‌عمومی‌کشور، پیشرفت‌های روزافزون روابط‌عمومی‌در زمینه‌های مختلف و تحولات آن در همه ابعاد، در جهان واقعی و مجازی به خوبی عیان می‌شود و پیگیری مسائل روز جهانی در رابطه با روابط‌عمومی، تقدیر از فعالیت‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی‌های ایران و عدم تقلیل‌گرایی از فعالیت‌های مزبور ضروری و لازم به‌نظر می‌رسد.

هرچند معتقدم نقد و انتقاد در همه زمینه‌ها می‌تواند یکی از عوامل مؤثر پیشرفت باشد، اما نقد باید ضمن اینکه منصفانه باشد، باید همراه با راه‌حل‌ها و ارائه پاسخ‌های علمی‌و عملیاتی باشد. چنانچه اینگونه نباشد نوعی از سیاه‌نمایی خواهد بود.
توسعه «علوم روابط‌عمومی» همگام با کشورهای پیشرفته جهان، تأسیس «دانشگاه روابط‌عمومی» را ضرورت بخشیده است. این حوزه علمی، کاربردی، تجربی، تبلیغاتی و خبری یکی از حوزه‌های مهمی‌است که می‌تواند تحولات اساسی در مشارکت مردمی‌و بخش‌های گوناگون دولتی و خصوصی را به‌وجود آورد که در این زمان به این مشارکت همه‌جانبه به شدت نیازمند هستیم.

امروزه واژه «سانسور» در جهان به یک «واژه متروک» تبدیل شده است، در حالی‌که هنوز در جامعه ما و برخی از جوامع دیگر به‌کار گرفته می‌شود.

فضای جدید متاورس و به‌طور کلی دنیای مجازی با حضور وسیع کنشگران و ارتباطگران توسط آحاد جامعه، شفافیت و سرعت خبری را به حدی رسانده است که دیگر مفهومی‌برای «سانسور» و «فیلترینگ» وجود ندارد و امیدوارم «مردم‌داری» «شعار اصلی روابط‌عمومی‌ها» باشد که کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران در 18 کنفرانس گذشته تلاش کرده است که این مفهوم را از ابعاد گوناگون در میان خانواده بزرگ روابط‌عمومی‌نهادینه کرده و جامعه را با مفهوم عملیاتی «مردم‌داری» آشناتر سازد.

برچسب ها: کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومیکنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایرانکنفرانس روابط‌عمومی
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    5 بازدید

  • گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

    18 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    8 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    10 بازدید

  • به يك روابط‌عمومی متاورسی تبديل شويم

    11 بازدید

  • گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

    60 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت