مدیرعامل بانک تجارت: روابط عمومی هنر است
متن پیام محمدابراهیم مقدم، مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت برگزاری یازدهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومیایران بدین شرح است:
سازمانها به قاعده یک اجتماع کوچک انسانی در میان انبوهی از پردازشهای ارتباطی و اطلاعاتی قرار دارند. در این میان مدیریت آن بخش از این پردازشهای ارتباطی و اطلاعاتی که به نوعی به سازمان یا منافع آن مربوط میشود، نه صرفا یک علم یا تخصص که یک هنر انسانی است.
پاسخگویی یکی از عناصر مهم در جوامع مردم سالار و از مهمترین اصول مدنظر پیشوایان دین مبین اسلام است. آنچه که امروز در پرتو دولت جمهوری اسلامیدر جامعه متجلی شده است مرهون تلاشهای دست اندرکاران روابط عمومیسازمانها، نهادها و ادارات دولتی و خصوصی میباشد.
روابط عمومیها در قامت یک مجموعه متخصص و دیدهبان پردازشهای اطلاعاتی و ارتباطی در این جهان شبکهای شده، با مهارت و هنر خود، حافظ منافع سازمان بوده و به طور همزمان، منافع جامعه را نیز در داخل سازمان پاسداری میکنند. مسئولیتی که رعایت آن مستلزم هنر و تخصص و مهارتی است که با رعایت ملاحظات متعدد، تعادل و پایداری متقابل را برای مجموعه و سازمان متبوع به ارمغان میآورد.
برگزاری “یازدهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومیایران” فرصتی ارزشمند است برای همافزایی تلاشها و وظایف روابط عمومیهای سازمانها و میتواند کمک شایانی در مدیریت دانش، بازنگری فعالیتها، رفع تنگناها و ارتقای سطح علمیو دگردیسی بینش دستاندرکاران روابط عمومیها داشته باشد.
محمدابراهیم مقدم
مدیرعامل بانک تجارت
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
43 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
88 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
82 بازدید
-
سال نو، روابطعمومی نو: عزم ملی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در ایران
103 بازدید
-
پنج درس از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
89 بازدید
-
12 گام برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای روابطعمومی در سال جدید
80 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید