جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور نخستین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

ریچارد لینینگ

8 مرداد 1400
ارسال شده توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی
پیشکسوتان روابط‌عمومی ، تاریخ روابط‌عمومی
76 بازدید

– رییس پیشین کنفدراسیون روابط‌عمومی (CERP) اروپایی
– عضو انجمن روابط‌عمومی‌انگلستان
– عضو شورای انجمن بین المللی روابط‌عمومی‌ایپرا از طرف کشور انگلستان
– عضو موسس جامعه کارگزاران امور اروپا در بلژیک
– عضو شبکه روسای دانشگاه‌های ارتباطات سازمان ملل ORBICOM
– – مشاور امور دولتی اروپا و بین الملل
– مدرس روابط‌عمومی

ریچارد لینینگ از دهه 1980 بر کار موسسات اتحادیه اروپا نظارت داشته و موکلان خود را برای سازگار ساختن تجارت و امور عمومی‌با یکدیگر راهنمایی کرده است. همچنین در فعالیت‌های بزرگ و فراگیر، مدیریت بحران، رسانه‌های جهانی و هماهنگی طرح‌ها دارای تجارب ارزشمندی است.

بیش از 30 سال در زمینه ارتباطات، ابتدا در کشور خود استرالیا و سپس هنگ کنگ و انگلستان فعال بوده، و هم اینک در کشورهای اتحادیه اروپا و اروپای شرقی فعالیت می‌كند. ایشان تهیه کننده، سردبیر و گزارشگر رادیو و تلویزیون نیز بوده و افزون بر این، شیوه‌های روابط‌عمومی‌مانند برنامه‌های آموزشی دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط‌عمومی‌اروپا MARPE را آموزش داده و در کنفرانس‌های بسیار شرکت جسته است. کنفرانس‌ها و سمینارهای آموزشی که به تازگی در آن‌ها شرکت داشته است:

· برای دانشجویان سال آخر دانشگاه روابط‌عمومی- دانشگاه وست منیتر، لندن: بهترین اقدام برای تحت تاثیر قرار دادن و روابط دولتی

· انجمن آموزش و پژوهش روابط‌عمومی‌اروپا، استونی: سرزنش، سرزنش خویشتن و پیشنهادهای بی نظیر در روابط‌عمومی‌برای جلب مشتری/ لندن: بهترین اقدام برای تحت تاثیر قرار دادن قانون گذار و روابط دولتی

· مهارت‌های ارتباطی: اروپا- لندن: مقدمه ای بر امور عمومی

· مدیریت استراتژیک پیشرفته روابط‌عمومی- تحت تاثیر قرار دادن لندن- دورنمای اتحادیه اروپا

· تالینا کونورتسید- استونی- ارتباطات درون سازمانی در دوران بحران

· انجمن روابط‌عمومی‌روسیه- مسکو- هفته روابط‌عمومی‌روسیه: آن چه می‌بینید آن چیزی نیست که به دست می‌آورید. تصویر کشور از منظر چشم کاریکاتوریست‌ها

· دانشگاه تابستانی دیپلماتیک دوبرونیک: نقش رسانه‌ها در حمایت از دولت/ روابط‌عمومی‌بالتیک- سنت پترزبورگ: چالش‌های اخلاقی به وجود آمده در روابط‌عمومی‌پس از حادثه 11 سپتامبر

· دانشگاه لاتویا. دانشکده علوم اجتماعی- ریگا: تحول ارتباطات نسل سوم

· باشگاه جهانی زنان- بروکسل: آیا تمام اعضاء اتحادیه اروپا باید مانند هم فکر کنند؟

. ICME- بروکسل- اصول احتیاطی، هم اکنون و دوام آن: چالش‌های اتحادیه اروپا در مورد فلزات و مواد معدنی

. انجمن روابط‌عمومی‌کانادا- اتاوا- مشاوره روابط‌عمومی‌برای آینده

· NIIB Clingerdael – بروکسل: دورنمای روابط‌عمومی

· انجمن اطلاعات و تحقیقات اسلونی- بروکسل: معرفی گرایش‌های نامزدهای انتخاباتی در کشور

· ابتکار عمل اروپای مرکزی- بخارست- دیپلماسی و روزنامه نگاری- همیاری نظرات قانع کننده/ همایش جهانی روابط‌عمومی- بلد- اسلونی- ارزیابی حمایت‌ها: پاسخ گروه‌های فشار در قبال پارلمان سخت گیر اروپا

· انجمن مواد معدنی صنعتی- اروپا- بروکسل: ساخت شبکه‌ها برای حل مشکلات

· اتحادیه روابط‌عمومی‌ترکیه- استانبول- روابط‌عمومی‌و حمایت از طرح‌های نو

· اتحادیه روابط‌عمومی‌روسیه- مسکو- ارتباطات در بحران

· اینگریشن‌هاوس- وین- روابط‌عمومی‌و هدف گیری‌های استراتژیک

· IABC- بروکسل: حمایت و ساخت شبکه‌های گروه ثالث

· روابط‌عمومی‌در لهستان- زاکوپین، لهستان: آیا متخصصان روابط‌عمومی‌بدترین حامیان آن می‌باشند؟

· کنفرانس سازمان جهانی روابط‌عمومی- حراره – زیمبابوه: مساله تنباکو

· سخنرانی‌های سالانه برنیز- روابط‌عمومی‌دوبلین: آیا آن‌ها گروه‌های فشار را نادیده می‌گیرند؟

آثار برگزیده
· پیشنهادهای بی نظیر در روابط‌عمومی‌برای جلب مشتری، نشریه مدیریت ارتباطات- جلد 9 شماره 1 (اگوست) 2004، انتشارات هنری استوارت

· بیشترین راهنمایی‌ها برای تجربه امور دولتی- انستیتوی روابط‌عمومی- صفحه اعضاء UK.org.ipr.www، 2003

· ارزیابی حمایت‌ها- واکنش گروه‌های فشار در قبال پارلمان سخت گیر اروپا

· گزارش همایش پژوهش جهانی روابط‌عمومی- رودخانه بلد- اسلونی 1999

· تجربه روابط‌عمومی‌اتحادیه اروپا- آیا انگلستان در این زمینه گامی‌برمی‌دارد؟ خبرنامه امور دولتی 1999

· گزارش روابط‌عمومی‌جهانی پاییز 1994

· تحت تاثیر قرار دادن تمام دنیا- روابط‌عمومی‌جهانی در عمل- گوگان پیج.

 

برچسب ها: پیشکسوتان روابط‌عمومیریچارد لینینگ
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بازدید رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی از استودیو آموزشی رعد

    5 بازدید

  • “ايمن سازی” مردم در برابر اخبار جعلی

    11 بازدید

  • فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    14 بازدید

  • به يك روابط‌عمومی متاورسی تبديل شويم

    15 بازدید

  • روابط‌عمومی متاورس

    28 بازدید

  • روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی

    33 بازدید

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

بیست درس از بیست سال گذشته: چرا داستان سرایی عامل موفقیت در علوم زیستی هستند

گزارش کامل برگزاری نخستين جشن ملی روابط‌عمومی

گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال 2022

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت