جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

کارگاه «روابط عمومی در عصر موبایل»

کارگاه «روابط عمومی‌در عصر موبایل» روزشنبه 26مهرماه 1393 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی‌در هتل ارم برگزار شد.
در این کارگاه یک روزه «دکتر امامی» نائب رییس انجمن متخصصان روابط عمومی‌به مباحثی همچون اصول روابط عمومی‌موبایل، تلفن‌های هوشمند، معرفی و مزایای نسل‌هایG3و4G، مزایای اینترنت پرسرعت و کاربردهای آن و بهره گیری از روابط عمومی‌موبایل پرداخت:

روابط عمومی‌یک فرآیند ارتباطی و استراتژیک است
امروزه مدیریت فضای مجازی سازمان‌ها بر عهده روابط عمومی‌های گذشته شده است و آنچه سازمان‌های ایرانی بیشتر به دنبال آن بوده اند، مدیریت وب سایت است تا بهره گیری از امکانات و مزایای بی شمار تلفن همراه. اما استقبال مردم از دستگاه‌های هوشمند و موبایل به عنوان یک رسانه شخصی و همیشه همراه، روز به روز افزایش می‌یابد و تعداد کاربران اینترنت از طریق تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی به زودی پیشی خواهد گرفت.

اصول روابط عمومی‌موبایل
امروزه تلفن‌های هوشمند جزیی از بدن انسانها شده اند و حقیقت آنها این است که می‌خواهند مردم همه جا حاضر و آنلاین باشند. روابط عمومی‌موبایل باید اصولی همچون داشتن یک وب سایت موبایلی که نشانه روابط عمومی‌خوب است، ثبت در سرچ گوگل، واقعیت افزوده رسانه ای، بهینه سازی موبایل با هشتگ، استفاده از نقشه‌های گوگل، پیامک، کدهایQR، ارایه اپلیکیشن، خدماتUSSD و کدRss را مدنظر قرار دهد.

تلفن‌های هوشمند
تلفن هوشمند به تلفن همراهی گفته می‌شود که توانایی‌های پیشرفته تر و قدرت محاسبات بیشتر از «تلفن مرکب» ارایه می‌دهد. گوشی‌های هوشمند یا موبایل‌های پیشرفته با قابلیت‌های خاص و کاربردهایی نظیر کامپیوترهای شخصی(PC) هستند.در حال حاضر کشورهای مختلفی در جهان ارایه تکنولوژی نسل سوم و چهارم موبایل را پشت سر گذاشته و در حال راه اندازی و توسعه نسل پنجم موبایل هستند، اما در کشور ما در آخرین روز مردادماه بود که انحصار چند ساله ارایه خدمات3Gتوسط اپراتور سوم شکسته شد. بنابراین نسل سوم تلفن همراه زمینه ای برای رشد ایده‌های تجارت الکترونیکی، دولت الکترونیکی، آموزش الکترونیک و…است.

مزایا و کاربردهای اینترنت پر سرعت تلفن‌های همراه
اینترنت پر سرعت موبایل هزینه‌های مکالمه و ارتباطات مردم را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد، دسترسی مردم به منابع دانش و اطلاعات را تسهیل می‌کند و در عین حال فرصت‌های مناسب اقتصادی و شغلی متعددی برای بخش قابل توجهی از فعالان این عرصه بوجود می‌آورد. اینترنت پر سرعت موبایل اما برخلاف تصور بسیاری از مخالفان توسعه آن چیزی است که فقط به وب گردی و دیدن فیلم و عکس خلاصه نمی‌شود. بسیاری از سرویس‌های دولت الکترونیکیف بانکداری الکترونیکی و بهداشتی و فرهنگی را می‌توان روی بستر اینترنت پر سرعت راه اندازی کرد.

شایان ذکر است در این کارگاه گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اهدا شد.

برچسب ها: روابط عمومی در عصر موبایلروابط عمومی موبایلکارگاه روابط عمومی در عصر موبایل
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    41 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    67 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    71 بازدید

  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    82 بازدید

  • گزارش تصویری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

    167 بازدید

  • نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

    82 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت