کلینیک روابط‌عمومی

روابط‌عمومی قلب سازمان است که این قلب همیشه نیازمند مواظبت جدی در همه ابعاد نظری، اجرایی، فرهنگی، تبلیغاتی و غیره می‎ باشد. اصولا روابط‌عمومی‌ها در تلاش هستند که عامل اساسی پیش‎گیری، درمان و پاسخگویی سازمان باشند.

این حرکت دو بُعد اساسی است. به عبارتی هم روابط‌عمومی نیازمند نگهداری و مواظبت است و هم خود باید از سازمان محافظت کند. این محافظت، یک محافظت و پیش‌گیری جدی در برابر مشکلات و چالش‌هایی از قبیل: ناکارامدی مدیریتی، ناسازگاری تبلیغاتی، ناآشنایی با درخواست‌های مشتریان، ناتوانی اجرایی، عدم توانایی در پاسخگویی، ناشایستگی در ایجاد روابط فعال و غیره است.

بدیهی است که روابط‌عمومی نقش یک پزشک در یک کلینیک را می ‎تواند داشته باشد. کلینیکی که فراتر از معالجه بیمارهای مربوط به افراد، تلاش می ‎کند نارسایی‎ های مربوط به سازمان و جامعه را مورد درمان قرار دهد.

این درمان یک درمان فکری، فرهنگی، تبلیغاتی و مدیریتی است. در این زمینه اگر چه تاکنون فعالیت‌های مناسبی در حوزه روابط‌عمومی صورت گرفته‌اند، اما طراحی یک کلینیک فعال روابط‌عمومی در سطح کشور یکی از نیازهای مهم کنونی در این زمینه است که می‌تواند سطح توانمندی و سلامتی روابط‌عمومی‌های کشور را افزایش دهد.

دانلود مقاله: کلینیک روابط‌عمومی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *