کلینیک روابطعمومی
روابطعمومی قلب سازمان است که این قلب همیشه نیازمند مواظبت جدی در همه ابعاد نظری، اجرایی، فرهنگی، تبلیغاتی و غیره می باشد. اصولا روابطعمومیها در تلاش هستند که عامل اساسی پیشگیری، درمان و پاسخگویی سازمان باشند.
این حرکت دو بُعد اساسی است. به عبارتی هم روابطعمومینیازمند نگهداری و مواظبت است و هم خود باید از سازمان محافظت کند. این محافظت، یک محافظت و پیشگیری جدی در برابر مشکلات و چالشهایی از قبیل: ناکارامدی مدیریتی، ناسازگاری تبلیغاتی، ناآشنایی با درخواستهای مشتریان، ناتوانی اجرایی، عدم توانایی در پاسخگویی، ناشایستگی در ایجاد روابط فعال و غیره است.
بدیهی است که روابطعمومینقش یک پزشک در یک کلینیک را میتواند داشته باشد. کلینیکی که فراتر از معالجه بیمارهای مربوط به افراد، تلاش میکند نارساییهای مربوط به سازمان و جامعه را مورد درمان قرار دهد.
این درمان یک درمان فکری، فرهنگی، تبلیغاتی و مدیریتی است. در این زمینه اگر چه تاکنون فعالیتهای مناسبی در حوزه روابطعمومیصورت گرفتهاند، اما طراحی یک کلینیک فعال روابطعمومیدر سطح کشور یکی از نیازهای مهم کنونی در این زمینه است که میتواند سطح توانمندی و سلامتی روابطعمومیهای کشور را افزایش دهد.
دانلود مقاله: کلینیک روابطعمومی
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابطعمومی برگزار شد
47 بازدید
-
اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
36 بازدید
-
در یک پژوهش ارایه شد: چالشهای ارتباطی بین رسانههای جمعی و روابطعمومی سازمانها
51 بازدید
-
روابطعمومی؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز
84 بازدید
-
روز جهانی روابطعمومی
48 بازدید
-
روز جهانی آزادی مطبوعات
81 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید