برگزیدگان سومین جشنواره مردمداری ایران از منظر تصویر
برگزیدگان سومین جشنواره مردمداری ایران در 9 اسفند 1402 معرفی شدند.
مردمداری یکی از مهمترین اصولی است که سازمانها و شرکتها باید به آن پایبند باشند. مردمداری به معنای احترام به حقوق و ارزشهای مردم و تلاش برای بهبود زندگی آنهاست. سازمانهای مردمدار، سازمانهایی هستند که در همه فعالیتهای خود، منافع مردم را در نظر میگیرند.
«جشنواره مردمداری ایران» یک رویداد مهم برای صنعت روابطعمومیایران است. این جشنواره به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمانها و شرکتها در زمینههای مختلف روابطعمومیبرگزار میشود. جشنواره مردمداری ایران در ۲۴ بخش برگزار میشود و هر بخش دارای مدال و جایزه ویژه است.
آثار جشنواره توسط تعدادی از داوران و به صورت گروهی در سه مرحله داوری میشوند. در مرحله اول، آثار توسط ارسالکنندگان آثار یعنی خود واحدهای روابطعمومیارزیابی میشوند و بهترین آثار برگزیده در بخش موردنظر به دبیرخانه جشنواره ارسال میشود. در مرحله دوم، آثار توسط تعدادی از داوران بخشهای مختلف داوری میشوند. در مرحله سوم، آثار برگزیده هر بخش توسط یک گروه پنج نفره از داوران اصلی جشنواره داوری میشوند.
داوران جشنواره مردمداری ایران از میان تعدادی از متخصصان و کارشناسان برجسته روابطعمومیانتخاب میشوند. داوران جشنواره مردمداری ایران با استفاده از معیارهای مشخصی، آثار را داوری میکنند. این معیارهای کلی شامل موارد زیر است:
– خلاقیت و نوآوری
– کیفیت و دقت
– اثربخشی و دستیابی به اهداف
– ارزش افزوده برای سازمان
بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران با موضوع “هوش مصنوعی مولد و روابطعمومی: آینده ارتباطات” در تاریخ 8 و 9 اسفند 1402 در تهران برگزار شد.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهنربای رسانهای
18 بازدید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
66 بازدید
-
برنامهریزی ارتباطات بحران و راهبردهایی برای رهبران سازمانهای غیرانتفاعی
84 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
97 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
88 بازدید
-
سال نو، روابطعمومی نو: عزم ملی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در ایران
106 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید