بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران: ۲۰ نقطه قوت
بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران با موضوع “هوش مصنوعی مولد و آینده ارتباطات” در روزهای ۸ و ۹ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این کنفرانس، صاحبنظران و متخصصان حوزه روابطعمومیبه بحث و تبادل نظر در مورد تاثیرات هوش مصنوعی بر آینده روابطعمومیپرداختند.
در اینجا به ۲۰ نکته کلیدی از این کنفرانس اشاره میکنیم:
۱. موضوعیت: موضوع کنفرانس، “هوش مصنوعی مولد و آینده ارتباطات”، به عنوان یکی از مهمترین موضوعات روز دنیا، انتخابی بهجا و بهروز بود.
۲. حضور سخنرانان برجسته: حضور سخنرانان از جمله اساتید دانشگاه و متخصصان روابطعمومی، اعتبار و کیفیت کنفرانس را ارتقا داد.
۳. تنوع موضوعی: ارائه مقالات و سخنرانیها در طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی و روابطعمومی، باعث شد تا کنفرانس برای طیف گستردهای از مخاطبان جذاب باشد.
۴. کارگاه آموزشی: برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی، فرصتی مغتنم برای شرکتکنندگان بود تا دانش و مهارتهای خود را در زمینههای مختلف مرتبط با هوش مصنوعی و روابطعمومیارتقا دهند.
۵.ارائه گواهینامه: به شرکتکنندگان در کنفرانس، گواهینامه معتبر اعطا شد.
۶. ارائه مقالات علمی: ارائه مقالات علمیو پژوهشی در کنفرانس، نشاندهنده توجه روزافزون دانشگاهیان و محققان به حوزه روابطعمومیو هوش مصنوعی بود.
۷. شبکهسازی: کنفرانس فرصتی مناسب برای فعالان حوزه روابطعمومیبود تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و تبادل نظر کنند.
۸. معرفی برترینهای روابطعمومی: در این کنفرانس از برترینهای روابطعمومیدر بخشهای مختلف تقدیر شد که این امر انگیزهای برای فعالان این حوزه خواهد بود.
۹. فضای مناسب: کنفرانس در فضایی مناسب و با امکانات رفاهی و تجهیزاتی مطلوب برگزار شد.
۱۰. اطلاعرسانی و تبلیغات: اطلاعرسانی و تبلیغات کنفرانس به طور مناسب انجام شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت.
۱۱. رونمایی از کتاب: در این کنفرانس از ۵ کتاب مرتبط با حوزه روابطعمومیرونمایی شد.
۱۲. معرفی ابزارها و فناوریهای جدید: در کنفرانس، ابزارها و فناوریهای جدیدی در زمینه هوش مصنوعی و روابطعمومیمعرفی شد.
۱۳. توجه به اخلاق حرفهای: در کنفرانس به موضوع اخلاق حرفهای در روابطعمومیو هوش مصنوعی توجه ویژهای شد.
۱۴. نگاه به آینده: در کنفرانس به آینده روابطعمومیدر عصر هوش مصنوعی و چالشها و فرصتهای پیشرو پرداخته شد.
۱۵. ایجاد انگیزه: کنفرانس انگیزهای برای فعالان حوزه روابطعمومیبود تا به ارتقای دانش و مهارتهای خود در زمینه هوش مصنوعی اهتمام ورزند.
۱۶. تبادل تجربیات: کنفرانس فرصتی برای تبادل تجربیات بین فعالان حوزه روابطعمومیدر ایران بود.
۱۷. ارتقای سطح دانش: کنفرانس به ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان حوزه روابطعمومیدر مورد هوش مصنوعی و کاربردهای آن کمک کرد.
۱۸. ایجاد همافزایی: کنفرانس به ایجاد همافزایی بین فعالان حوزه روابطعمومیو دانشگاهیان و متخصصان هوش مصنوعی کمک کرد.
۱۹. معرفی دستاوردها: کنفرانس فرصتی برای معرفی دستاوردها و نوآوریهای اخیر در حوزه روابطعمومیو هوش مصنوعی بود.
۲۰. گامیدر مسیر پیشرفت: بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومیایران گامیمثبت در مسیر پیشرفت و توسعه این حرفه در ایران بود.
منبع: https://kpri.ir/
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهنربای رسانهای
14 بازدید
-
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابطعمومی
49 بازدید
-
بحران و ارتباطات بحران با تحول مفهومی و چرخش پارادایمی
42 بازدید
-
نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابطعمومی با هوش مصنوعی
93 بازدید
-
پنج نکته از بیستمین کنفرانس بینالمللی روابطعمومی ایران
85 بازدید
-
سال نو، روابطعمومی نو: عزم ملی برای ارتقای جایگاه روابطعمومی در ایران
104 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید