كتاب “هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل” منتشر می‌شود

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || كتاب “هوش مصنوعي روابط‌عمومي در عمل” تاليف مهدي باقريان و وليد آلبوناصر به‌زودي توسط انتشارات كارگزار روابط‌عمومي منتشر مي‌شود.

به گزارش شارا به نقل از انتشارات كارگزار روابط‌عمومي، اين كتاب يك منبع ارزشمند براي متخصصان روابط‌عمومي است كه مي‌خواهند از هوش مصنوعي براي بهبود عملكرد خود استفاده كنند. اين كتاب به‌صورت كاربردي و عملي به بررسي تأثير هوش مصنوعي بر روابط‌عمومي مي‌پردازد و به خوانندگان خود كمك مي‌كند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعي براي بهبود بهره‌وري، كارايي و اثربخشي روابط‌عمومي خود را بياموزند.

كتاب با ارايه يك مقدمه بر هوش مصنوعي و نحوه كار آن شروع مي‌شود. سپس به بررسي نحوه استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي مي‌پردازد. كتاب به خوانندگان نشان مي‌دهد كه چگونه هوش مصنوعي مي‌تواند براي توليد محتواي باكيفيت بالاتر، مديريت رسانه‌هاي مؤثرتر، تجزيه‌وتحليل داده‌ها براي درك بهتر مخاطبان و ايجاد استراتژي‌هاي روابط‌عمومي كارآمدتر استفاده شود.

كتاب با ارايه نمونه‌هايي از نحوه استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي توسط سازمان‌ها و شركت‌هاي مختلف، به خوانندگان كمك مي‌كند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعي در دنياي واقعي را درك كنند. كتاب همچنين به خوانندگان نكات و توصيه‌هايي براي استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي ارايه مي‌دهد.

كتاب شش فصل دارد و هر فصل به يك جنبه مهم از استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي مي‌پرازد.

در فصل اول، نويسندگان به مفاهيم كلي هوش مصنوعي پرداختند و نشان دادند كه چگونه اين فناوري مي‌تواند در زمينه روابط‌عمومي تأثيرگذار باشد.

در فصل دوم، نويسندگان، مزاياي استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي را مورد بررسي قرار دادند و چگونگي افزايش كيفيت ارتباطات را توضيح دادند.

فصل سوم، به كاربردهاي عملي هوش مصنوعي در بهبود فرايندها و ابزارهاي مورداستفاده در صنعت روابط‌عمومي پرداختند و نشان دادند كه چگونه اين فناوري مي‌تواند فرايندهاي كاري را بهبود بخشد.

در فصل چهارم، ابزارهاي هوش مصنوعي در روابط‌عمومي مورد بررسي قرار گرفت و نحوه استفاده از اين ابزارها براي بهبود ارتباطات و روابط‌عمومي توضيح داده شد.

در فصل پنجم، نويسندگان، مهارت‌هاي پرامپت‌نويسي و نحوه استفاده از هوش مصنوعي براي ايجاد محتواي جذاب و مؤثر در روابط‌عمومي را بيان كردند.

و در نهايت، در فصل ششم، ايده‌ها و پيشنهادهايي براي استفاده بهينه از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي مورد بررسي قرار گرفت.

در كل، اين كتاب يك منبع ارزشمند براي متخصصان روابط‌عمومي است كه مي‌خواهند از هوش مصنوعي براي بهبود عملكرد خود استفاده كنند. من آن را به‌شدت به هر كسي كه علاقه‌مند به يادگيري بيشتر در مورد اين موضوع است توصيه مي‌كنم.

اگر شما يك متخصص روابط‌عمومي هستيد كه به دنبال راه‌هايي براي بهبود عملكرد خود هستيد، استفاده از هوش مصنوعي يك گزينه ارزشمند است. كتاب “هوش مصنوعي روابط‌عمومي در عمل” يك منبع عالي براي يادگيري نحوه استفاده از هوش مصنوعي در روابط‌عمومي است.

 گفتني است كتاب “هوش مصنوعي روابط‌عمومي در عمل” در آيين افتتاحيه بيستمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران رونمايي و توزيع مي‌شود.

گفتني است بيستمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران، فرصتي عالي براي يادگيري نحوه استفاده از فناوري هوش مصنوعي مولد براي بهبود روابط‌عمومي خواهد بود. در اين كنفرانس، شما با متخصصان روابط‌عمومي و هوش مصنوعي ملاقات خواهيد كرد و مي‌توانيد در مورد آخرين روندها، اطلاعات زيادي كسب كنيد.

كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران ۱۴۰۲، ۸ و ۹ اسفند سال جاري در تهران برگزار مي‌شود. اين كنفرانس به بررسي آخرين روندها، تكنيك‌ها و كاربردهاي هوش مصنوعي مولد در روابط‌عمومي خواهد پرداخت.

براي شركت در كنفرانس مي‌توانيد از طريق راه‌هاي زير اقدام كنيد:

 

شماره تلفن:
تلفن‌: ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)
تلفن‌: ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱)

پایگاه اطلاع‌رسانی:
وب‌سایت کنفرانس روابط‌عمومی

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
کارگاه آموزشی و عملی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
سومین جشنواره مردم‌داری ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *