جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران – 1402
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • سمینارها و همایش‌های تخصصی
      • نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
      • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
      • همایش ملی زن و روابط عمومی
      • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
      • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
      • تاریخ روابط‌عمومی
      • استانداردهای روابط‌عمومی
      • روابط‌عمومی الکترونیک و هوش مصنوعی
      • پیشکسوتان روابط‌عمومی
      • نظرسنجی روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات، تجارت و کسب‌وکار
      • ای اس جی – ESG
      • تبلیغات و بازاریابی
        • بانکداری
    • Iran pr news
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

President of Iranian Association of Public Relations Specialists: AI is the future of PR

August 18,2023
(KPRI)- The president of the Iranian Association of Public Relations Specialists said on August 25, 2023, at the first specialized seminar on “Applications of AI in Public Relations”, that AI is the future of PR.

Mahdi Bagheryan, referring to the fact that AI-powered technology is revolutionizing the industry, said: “The pace of change is constantly changing the communications process, and communications and public relations professionals need to use up-to-date technologies to be able to communicate effectively with their audiences.”

The CEO of the Iranian Public Relations Agency said: “The production of communication and relationships is the product of public relations, and therefore public relations professionals must keep themselves up-to-date in the process of constant change, otherwise they will lose their existential philosophy, which is to create effective communication with audiences.”

He said: “AI-powered technology can help us communicate more effectively with our audiences and communicate our messages to them more effectively.” Bagheryan said that AI is a powerful technology that can revolutionize PR.
The president of the Iranian Association of Public Relations Specialists also said that AI can help us to have a better understanding of our audiences and to better understand their needs and wants. This can help us to design more effective programs and to achieve better results.

Bagheryan, referring to the results of various surveys on the extent of AI’s influence on public relations, said: “The findings of the survey in the past four months show that public relations and communications professionals not only see AI-powered technology as an opportunity, but 85% of them have used at least one AI program or tested one of the AI tools. He said that the pace of change and change in this area is very high and these changes can be seen in the communications outlook as well.

He said: “AI can help PR professionals in tasks such as crisis management, reputation management, social media management, content production, data analysis, and tracking the effectiveness of PR campaigns. He also said that AI can help PR professionals to be at the forefront in the digital world that is changing every day and to double the added value of communication.

The president of the Iranian Association of Public Relations Specialists continued by stating that “AI can help PR professionals save time and money,” saying: “AI is a powerful tool that can help PR professionals in their work. However, it is important to remember that AI-powered technology can be a powerful assistant, but it cannot currently replace human creativity and understanding.”

The CEO of the Iranian Public Relations Agency also spoke about the challenges of using AI in public relations and said: “One of the main challenges is that AI is still in the early stages of development and growth and can be flawed. He said that it is important to be aware of the potential negative impacts of AI on public relations such as job loss, discrimination, and the spread of more misinformation.”

However, Bagheryan said that the benefits of using AI in public relations outweigh the challenges. He said: “The risks posed by AI-powered technology can be mitigated by the development of regulations and standards, but if opportunities are lost, we will face a disaster and the lives of many businesses will be at risk of destruction.”

In the end, he called on public relations professionals to use AI-powered technology to be at the forefront in this field, saying: “This technology can help us to communicate more effectively with our audiences and to communicate our messages to them more effectively. Bagheryan added: “Once having AI tools was considered an advantage and a strength for PR professionals, but today it has become a requirement and we no longer have a choice.”

At the end of the program, participants discussed how to use and apply AI in public relations and asked their questions from Professor Ali-Akbar Jalili, the father of information technology in Iran, and Mahdi Bagheryan, the president of the Iranian Association of Public Relations Specialists. Also, a number of participants had the opportunity to share their experiences in the field of AI.

It is worth mentioning that the first “specialized seminar on the applications of AI in public relations” was held by the Iranian Public Relations Agency, the Iranian Association of Public Relations Specialists, and the Iranian Association of Public Relations in the conference hall of the Organization for Research, Training and Agricultural Extension. The seminar ended with the participation of over 300 public relations and communications professionals from all over Iran.

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بازتاب نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی

    12 بازدید

  • سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی از منظر تصویر

    35 بازدید

  • رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: هوش مصنوعی آينده روابط‌عمومی است

    34 بازدید

  • تقدیر از مدیران و کارشناسان شرکت‌کننده در نخستین سمینار تخصصی کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

    37 بازدید

  • گزارش سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

    95 بازدید

  • اهميت آشنایی هوش مصنوعی مولد برای همه و پاسخ كوتاه به چند سوال در حوزه روابط‌عمومی

    40 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی

سمینار کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی از منظر تصویر

رييس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا بايد مخاطب را به حركت درآورد

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت