جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • صفحه اول کنفرانس‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره مردمداری ایران
      • ماموریت ما
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
  • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
  • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران
  • IRANPR
  • تماس با ما
[the-social-links]
  • 021-66943670
  • info@kpri.ir
  • رویدادها
  • انتشارات
  • نگارخانه
  • خبرنامه
  • ارتباط
  • IRANPR
موسسه کارگزار روابط‌عمومی
  • خانه
  • فروشگاه‌ روابط‌عمومی
    • کتاب
    • مقاله
    • پاورپوینت
    • مجله و بسته آموزشی
    • ویدئو
    • استانداردها و راهنماها
  • آموزش روابط‌عمومی
    • درباره آموزش روابط‌عمومی
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی جدید
    • رویدادها و دوره‌های آموزشی برگزار شده
    • اندیشکده آموزش روابط‌عمومی
    • فرم ثبت‌نام دوره‌های آموزشی
  • جوایز روابط‌عمومی
    • جایزه دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • آشنایی با جایزه دکتر حمید نطقی
      • شیوه‌نامه اعطای جایزه دكتر حمید نطقی بنیانگذار روابط‌عمومی ایران
      • برگزیدگان جایزه دکتر نطقی
    • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
    • جشنواره مردم‌داری ایران
      • ماموریت ما
      • دستورالعمل ارزیابی دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • بروشور دومین جشنواره مردم‌داری ایران
      • جوایز ویژه روابط‌عمومی ایران
      • مدال‌های روابط‌عمومی ایران
    • جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران
    • جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
    • چهره‌های ماندگار روابط‌عمومی
    • اجلاس ملی مديران روابط‌عمومی
    • جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان
    • جایزه کمپین‌های برتر روابط‌عمومی
    • جایزه شجاعت
    • ارسال آثار
  • رویدادها
    • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران – 1401
      • نمایه مقالات کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
      • آرشیو کنفرانس‌ بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
    • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
    • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
    • کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران
    • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
    • همایش ملی زن و روابط عمومی
    • تور علمی آموزشی مالزی
    • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
    • روز جهانی روابط‌عمومی
    • روز ملی روابط‌عمومی
  • مقالات
    • روابط‌عمومی
    • تاریخ روابط‌عمومی
    • استانداردهای روابط‌عمومی
    • روابط‌عمومی الکترونیک
    • پیشکسوتان روابط‌عمومی
    • جوایز
    • مدیریت بحران
    • ارتباطات
    • تبلیغات و بازاریابی
    • تجارت و کسب‌وکار
    • بانکداری
  • درباره ما
    • موسسه کارگزار روابط‌عمومی
    • انتشارات کارگزار روابط‌عمومی
    • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

هجدهمين كنفرانس روابط‌عمومی ايران برگزار شد

برای داشتن یک دنیای مجازی پایدار که امکان دسترسی به آن در هر کجا وجود داشته باشد، به قدرت محاسباتی بی‌نهایت، فضای ابری بی‌نهایت بهتر و دسترسی به پهنای باند بی‌نهایت بهتر نیاز داریم. ما به سخت‌افزارهای واقعیت مجازی با قیمت‌های بسیار ارزان نیاز داریم. ما همچنین به روابط عمومی‌های بی نهایت آینده‌نگر نیاز داریم تا بتوانند از فرصت‌های بی‌شماری که این دنیای کاملاً جدید برای روابط‌عمومی ایجاد می‌کند، حداکثر استفاده را ببرند و جلوتر از دیگران قرار گیرند.

در هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران (IRAN CPR 1400) که با حضور جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان نهادها و سازمان‌های بخش‌های دولتی و خصوصی و با رعایت محدودیت‌های کرونایی، چهارم اسفند 1400 برگزار شد، «روابط‌عمومی‌متاورس» به عنوان یک دستور کار تحقیقی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

در بخش «روابط‌عمومی‌متاورس»، دکتر سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون «روابط‌عمومی‌آرمانی – واقعی، ذهنی – عینی، حسی – فراحسی متاورس: کارکردها و کاربردهای فرامکانی» سخنرانی کردند. همچنین دکتر مریم سلیمی دانش‌آموخته علوم ارتباطات طی سخنانی به بررسی «آینده ارتباطات و تبلیغات در دنیای متاورس» پرداختند.

«استانداردهای آموزش روابط‌عمومی؛ دانش، روش و اخلاق حرفه‌ای» و «استانداردهای پژوهش و سنجش روابط‌عمومی» توسط دکتر حسینعلی افخمی‌مدیر گروه روابط‌عمومی‌دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و پروفسور فرانک اویت رئیس و مدیرعامل سابق موسسه روابط‌عمومی‌مورد بررسی قرار گرفتند.

دکتر احمد یحیایی ایله‌ای دانش‌آموخته علوم ارتباطات، سخنران بعدی بود که از مسئولیت‌های متخصصان روابط‌عمومی‌قرن21 سخن گفت. شتاب پیشروی کسب‎وکار و همچنین سرعت انتقال و مصرف اطلاعات، موجب تغییراتی همیشگی و اساسی در نحوه‏ ارتباطات داخلی و خارجی سازمان‌‎ها شده است. علاوه بر مسئولیت‌های سنتی مدیران روابط‌عمومی‌و ارتباطات ازجمله نمایش نقاط قوت و حفظ اعتبار سازمان، امروزه وظایف جدیدی نیز بر عهده‎ آن‌ها گذاشته می‌شود. در این سخنرانی، چهار وظیفه جدید مدیران روابط‌عمومی‌و ارتباطات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در بخش دیگری از مراسم، جلد اول كتاب «استانداردهاي جهاني و حرفه‌اي روابط‌عمومي» نوشته جمعي از نويسندگان، با همكاري مشترك انجمن متخصصان روابط‌عمومي و موسسه كارگزار روابط‌عمومي كه از سوي انتشارات كارگزار روابط‌عمومي منتشر گرديد، در آيين افتتاحيه “هجدهمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران” و “نخستين جشنواره مردم‌داري ايران” رونمايي شد.

 اين كتاب كه به‌اهتمام مهدي باقريان و زهرا بابازاده‌گان توسط انتشارات كارگزار روابط‌عمومي در 216 صفحه منتشر شد، به محققان و متخصصان روابط‌عمومي كمك مي‌كند تا ابعاد گوناگون استانداردهاي روابط‌عمومي را به خوبي درك كرده و دريابند استانداردها كمك مي‌كنند تا اطمينان حاصل شود كه هر متخصص روابط‌عمومي با پيروي از مجموعه‌اي خاص از قوانين و فرآيندها، وظايف خود را به‌خوبي انجام مي‌دهد.

اين كتاب شامل شش مقاله علمي و پژوهشي به نام‌هاي «بررسي تلاش‌ها براي تدوين استانداردهايي براي روابط‌عمومي: يك تحليل مقايسه‌اي از چهار ابتكار اصلي در زمينه سنجش و ارزيابي» تاليف الكساندر بومان، جيم مك نامارا، آنسگار زرفاس، «استانداردهايي براي روابط‌عمومي حرفه‌اي» تاليف جك بارليك، جرزي اولدژكي، كريستينا وويجيك، اوا هوپ، «راهنماي مسئولان ارتباطات براي تحقيق، تحليل و ارزيابي» تاليف مارك وينر، كاگنيتو اينسايتس، «استانداردهاي سنجش و ارزيابي روابط‌عمومي» برگرفته از كتاب PR Pundit، «استانداردسازي روابط‌عمومي آنلاين امري ضروري است» تاليف لي هونگ ژين، ما ژينگ، دوان وي هي و «استانداردهاي روابط‌عمومي: دستور كار تحقيقاتي» تاليف مهدي باقريان مديرعامل موسسه كارگزار روابط‌عمومي است.

نخستین جشنواره ملی مردم‌داری که همزمان با برگزاری کنفرانس برگزار شد از دكتر احمد يحيايي ايله‌اي به عنوان چهره ماندگار روابط‌عمومي ايران تجليل شد. احمد يحيايي ايله‌اي، داراي سي سال سابقه فعاليت حرفه‌اي در حوزه روابط‌عمومي است و در بيش از 100 سمينار ملي و بين‌المللي روابط‌عمومي طي 20 سال اخير سخنراني كرده است.

يحيايي ايله‌اي دانش‌آموخته دكتري تخصصي در رشته علوم ارتباطات است. از جمله دستاوردهاي مهم علمي او مي‌توان به تدريس بيش از هزار دوره و سمينار آموزشي براي مديران و كارشناسان روابط‌عمومي طي 20 سال اخير و تاليف شانزده جلد كتاب تخصصي در زمينه ارتباطات و روابط‌عمومي اشاره كرد.

همچنین دبیرخانه هجدهمين كنفرانس بين‌المللي روابط‌عمومي ايران و نخستين جشنواره ملی مردم‌داري با اهدای دو مدال ملی روابط‌عمومی‌صنعت و جایزه ویژه انتشارات به مهندس محمد امين نعمتی مدير روابط‌عمومی‌مجتمع فولاد غدير نی‌ريز از خدمات و اهتمام ایشان در اعتلای روابط‌عمومی‌ایران قدردانی ویژه بعمل آورد.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی مردم‌داری در بخش مدال‌ روابط‌عمومی: محمود نکونام رییس اداره کل روابط‌عمومی‌بانک سپه (مدال ملی مدیریت روابط‌عمومی)، دکتر وحيد قربانی مدیر ارتباطات و حوزه ریاست شرکت نفت ايرانول (جایزه مدیریت تبلیغات)، محمد محتاطی فعال روابط‌عمومی‌(مدال مدیر برتر ارتباط‌گر) و وحيد کاظم‌زاده قاضيجهانی مدیر روابط‌عمومی‌سازمان جهاد کشاورزی استان آذربايجان شرقی (مدال ملی روابط‌عمومی‌سرآمد) و در بخش جوایز روابط‌عمومی، مهدی نور علی‌شاهی رییس مرکز روابط‌عمومی‌و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌(جایزه ویژه مطالعات ارتباطی و فرهنگی)، دکتر ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیرکل روابط‌عمومی‌و امور بین‌الملل بیمه رازی (جایزه برنامه‌ریزی)، مهندس صادق سکری مدیرکل روابط‌عمومی‌شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی‌ايران (جایزه مدیریت انتشارات)، مهندس منصور فخاران مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی‌سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور (مدیریت روابط رسانه‌ای) و مهندس شهرام وردک رييس روابط‌عمومی‌شرکت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب (مدیریت رویداد – برگزاری موفق نمایشگاه تخصصی صنعت نفت کشور در اهواز) تجلیل بعمل آمد.

این جشنواره با هدف ارتقای تصویر سازمانی روابط‌عمومی‌ها، فراهم نمودن فضای مناسب برای تبادل تجارب روابط‌عمومی‌ها، شناسایی و معرفی خلاقیت‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها، ایجاد محیط علمی‌و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ و بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های تخصصی روابط‌عمومی‌های کشور در دو بخش “مدال‌های روابط‌عمومی‌ایران” و”جوایز ویژه روابط‌عمومی‌ایران” برگزار ‌شد.

همزمان با برگزاری کنفرانس، پنجاه و هشتادمين شماره فصلنامه “كارگزار روابط‌عمومي” ويژه زمستان با دو پرونده “روابط‌عمومي متاورس” و “استانداردهاي روابط‌عمومي” به صورت تمام رنگي با كاغذ گلاسه به سردبيري مهدي باقريان منتشر شد.

روابط‌عمومي متاورس، تبليغات در متاورس: موضوع تحقيق، بازاريابي در متاورس: آينده موتورهاي جستجو، رسانه‌هاي اجتماعي و روابط‌عمومي، در آستانه ورود به فراجهان، استانداردهاي روابط‌عمومي، چرا به استانداردها نياز داريم؟، اهميت تعيين استاندارد در روابط‌عمومي، استانداردهاي تحقيقات روابط‌عمومي، استانداردسازي روابط‌عمومي آنلاين، انقلاب پارادايمي روابط‌عمومي در عصر هوش مصنوعي، ارتباطات استراتژيك در آسيا، گزارش برگزاري شانزدهمين جشنواره ملي انتشارات روابط‌عمومي و معرفي 4 كتاب جديد روابط‌عمومي، عنوان‌هاي مطالب و مقالاتي است كه در اين شماره از فصلنامه به چاپ رسيده است.

همچنین از بین مقالات ارسالی، چهار مقاله بررسی «نقش روابط‌عمومی‌در مدیریت بحران»، نوشته: ولی مهدی‌پور و ابراهیم متین‎‌سیرت؛ «مسئولیت‌های اجتماعی رسانه‌ها در مبارزه با کرونا»، نوشته: عباس خسروانی؛ «بررسی عوامل کلیدی موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت بانکداری»، نوشته: حمیدرضا عبدالملکی و اکرم محمدی نیکو و «روابط‌عمومی‌در متاورس: آنچه باید بدانیم»، نوشته: یحیی احمدی و مسعود کریم خانی برای انتشار در کتاب مجموعه مقالات کنفرانس پذیرفته شدند که بعد از برگزاری کنفرانس منتشر می‌شود.

از آنجایی که به دلیل همه‌گیری، امکان ارائه بقیه سخنرانی‌‌ها فراهم نشد ویدئوی سخنرانان از جمله پروفسور جیمز گرونیگ پدر روابط‌عمومی‌مدرن در اختیار افراد ثبت‌نامی‌قرار خواهد گرفت.

 هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران (IRANCPR) توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌(KPRI)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ایران (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی‌(IMPRPA) در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی سازمان مطالعات و بهره‌وری نیروی انسانی برگزار شد.

برچسب ها: كنفرانس روابط‌عمومیكنفرانس روابط‌عمومی ايرانهجدهمين كنفرانس روابط‌عمومی ايران
انتشارات کارگزار روابط‌عمومی

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بزرگداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار شد

    41 بازدید

  • فنون خبرنویسی و اطلاع‌ رسانی در صنعت برق منتشر شد

    37 بازدید

  • در یک پژوهش ارایه شد: چالش‌های ارتباطی بین رسانه‌های جمعی و روابط‌عمومی سازمان‌ها

    48 بازدید

  • فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

    67 بازدید

  • فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

    71 بازدید

  • روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

    82 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
موضوعات محتوا

فراخوان بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

فرخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

روابط‌عمومی‌؛ پاشنه آشیل تعطیلات نوروز

رویدادها و آثار روابط‌عمومی

اعتبار الکترونیک

Whatsapp Telegram Facebook Linkedin

لینک‌های مفید

  • خانه
  • فروشگاه روابط‌عمومی
  • دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی
  • جایزه صنعت روابط‌عمومی
  • رویدادهای روابط‌عمومی
  • مقالات روابط‌عمومی
  • انتشارات روابط‌عمومی
  • کتب روابط‌عمومی
  • رزومه مهدی باقریان
  • فعالیت‌ها و آثار مهدی باقریان

رویداد روابط‌عمومی

  • کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  • رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  • اعتبارنامه متخصصان روابط‌عمومی
  • جایزه دکتر نطقی
  • جشنواره مردمداری ایران
  • کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی
  • همایش نقش روابط‌عمومی در صنعت بانکداری
  • همایش ملی زن و روابط عمومی
  • نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای روابط‌عمومی
  • تور علمی آموزشی مالزی

روابط‌عمومی چیست؟

روابط‌عمومی شامل همه راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان، مشتریان و  گروه‌های ذینفع است.
 روابط‌عمومی با تعامل و تولید روابط‌، فرصت‌های زیادی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می کند.
 متخصصان روابط‌عمومی با برنامه‌ریزی و استفاده از ابزارها، فنون و تکنیک‌های روابط‌عمومی می‌توانند یک تصویر عمومی مثبت (خوشنامی = شهرت+ اعتبار) را برای سازمان‌ها و شرکت‌های خود ایجاد، حفظ، توسعه و مدیریت کنند. 

تمامی حقوق برای موسسه کارگزار روابط‌عمومی محفوظ می‌باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت